Teleurstellend onprofessioneel niet invoelend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op de website had ik een afspraak gemaakt, er werd een dag van te voren gebeld. Tijdens het telefoon gesprek vond ik al dat ze erg onaardig was. Totaal niet klantvriendelijk. Omdat ik eerder hier... Op de website had ik een afspraak gemaakt, er werd een dag van te voren gebeld. Tijdens het telefoon gesprek vond ik al dat ze erg onaardig was. Totaal niet klantvriendelijk. Omdat ik eerder hier goed ben geholpen ben ik toch naar de afspraak gegaan. Ik ben geadviseerd om pvc te laten leggen in ruimtes die bestaat uit deel vloerbedekking en een deel marmoleum. Daar zit toch hoogte verschil in? Marmoleum laat los in verschillende hoeken. Dan heb ik toch straks ook een losse pvc vloer? Ik heb meermalen gezegd dat ik de vloer er uit wil. Ik kon alleen op bepaalde dagen vloeren laten leggen, en dan moesten we maar even wachten met een halve vloer in een huisartsen praktijk een aantal dagen. Drempels in een praktijk? Handig met mensen die slecht ter been zijn!

Professioneel, kundig en betrokken

Niet nodig

Wij heb goede ervaringen met roobol

Goed geholpen en advies

Boon

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel goed advies, van iemand die mee denkt.

Robol

Tevreden, ze hebben goed geholpen

N.v.t.

Roobol, Naaldwijk

Prettig advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hadden na een afspraak een fijn gesprek, met veel informatie. We weten nu echt wat we willen.

Prima, goede prijsstelling

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Adequaat geholpen door medewerkers, duidelijke afspraken

Roobol

Fijne winkel, aardige verkopers, de vloer is mooi en kundig gelegd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Toch ben ik ontevreden! De door mij getekende offerte in de winkel was lager dan de offerte wat ik na het leggen heb moeten afrekenen (in mijn woning na het leggen)! Dit klopte niet. Het gaat om een... Toch ben ik ontevreden! De door mij getekende offerte in de winkel was lager dan de offerte wat ik na het leggen heb moeten afrekenen (in mijn woning na het leggen)! Dit klopte niet. Het gaat om een verschil van minder dan 100 euro, maar het lukt me maar niet om dit verschil via het filiaal Roobol terug te krijgen! Er wordt gezegd dat het bij het hoofdkantoor ligt..? Maar ik hoor er niets van. Ik snap dit niet. Waarom moet dit zo moeilijk gaan? Ik heb een zoldervloer van ongeveer 2500 euro gekocht. Ik was voornemens nog mijn trappen door roobol te laten bekleden, maar zie daar nu vanaf. Mvg D.van Breemen

Theo

Prima zaak

Goede service, mooie afwerking

Reactie Roobol:

Goed om te horen Theo! Leuk dat we je mochten helpen!
^Jeroen, team Roobol Online

Roobol

Producten zijn prachtig, winkelpersoneel heel servicegericht. Helaas is het hoofdkantoor dat absoluut niet, waardoor het maken van afspraken erg lastig ging

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hoofdkantoor maakt de afspraak, zonder dit door te geven aan de gebruiker, gelukkig bellen de medewerkers vd winkel Naaldwijk erachteraan, zodat het toch goed is gekomen