Roobol

Edward Luypen

Ik vond het een goede uitleg en goede informatie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze waren erg vriendelijk m

S. Straat-Wichern

Geen goed gevoel bij.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkoper wist niet dat we kwamen en ik kreeg het gevoel dat ze een verkooppraatje aan het houden was. Bij veel vragen kon ze geen goed antwoord geven.

Reactie Roobol:

Beste heer, mevrouw Straat-Wichern,
Beste heer, mevrouw Straat-Wichern,
Wat jammer dat u dit gevoel heeft overgehouden na uw bezoek aan onze winkel, de verkoopster die u te woord stond is nog in opleiding waardoor ze inderdaad niet al uw vragen heeft kunnen beantwoorden.
We danken u voor uw review en zullen er aan werken om onze dienstverlening te verbeteren!
- Team Roobol Online

Fijne zaak, goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na een aankoop was er iets mis gegaan. Het probleem werd vanuit ons als klant bekeken en opgelost. Geen gezeur over hoe ze eronderuit zouden kunnen komen. Dat maak je wel eens anders mee!

Bad service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wish I could rate 0. Easily promised you that you can make the curtains of our needs at the initial visits. We paid the deposits, waited for a month, and then just received a simple email saying... Wish I could rate 0. Easily promised you that you can make the curtains of our needs at the initial visits. We paid the deposits, waited for a month, and then just received a simple email saying that you are unable to deliver, that's it. Not even with a decency to make a call, and also no refund of the deposits, unbelievable.

Slechte communicatie en service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na acht weken konden we onze gordijnen ophalen. Echter hadden ze de verkeerde kleur geleverd. Hierdoor zouden ze een spoedbestelling plaatsen, zodat ze hoopten binnen twee weken onze gordijnen te... Na acht weken konden we onze gordijnen ophalen. Echter hadden ze de verkeerde kleur geleverd. Hierdoor zouden ze een spoedbestelling plaatsen, zodat ze hoopten binnen twee weken onze gordijnen te kunnen leveren. Echter op dit moment nog steeds niets binnen, al vijf weken verder. Bij elk contact met de winkel krijgen wij te horen dat ze hun best doen, maar zonder nieuwe informatie wanneer het ze dan wel gaat lukken. Beloof niet iets wat je niet kan waarmaken, beloof niet binnen twee weken te leveren als dit minimaal het dubbele aan tijd kost. Een boze mail sturen met vraag voor tegemoetkoming in prijs, daar krijg je dan geen antwoord meer op.

van der Werf

In1 woord geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Probleeem met vloerbedekking uithalen fantastisch opgelost.
hulde voor de leggers van het laminaat. Watkunnen die weaken.

Reactie Roobol:

Wat fijn om te horen! Superleuk dat we je zo blij hebben kunnen maken met je nieuwe vloer! Heel veel woonplezier toegewenst

Mijn ervaring gaat alleen over hoe wij in de winkel (Leiderdorp) geholpen zijn, dus niet over een afspraak om vloerbedekking te leggen.
De medewerker nam zeer ruim de tijd voor ons. Er werden...
De medewerker nam zeer ruim de tijd voor ons. Er werden verschillende mogelijkheden gepresenteerd, en het was geen enkel probleem om later onze mening te herzien. Ondanks andere klanten in de winkel, bleef de medewerker gefocust op onze afspraak, erg fijn. Toen we de tweede keer weer kwamen om de offerte te bevestigen, werd de offerte uitgebreid met ons doorgesproken, en eventuele onduidelijkheden werden geduldig uitgelegd. We hebben er alle vertrouwen in dat deel 2 (het inmeten) en deel 3 (het leggen van de vloer) ook goed komt.