Roobol

Slecht. Wij hebben bij Roobol gordijnen besteld die identiek moesten zijn aan die
in de kamer van onze tweede zoon, Castor Black Out gordijnen met een
vlinderplooi en zowel boven als...
in de kamer van onze tweede zoon, Castor Black Out gordijnen met een
vlinderplooi en zowel boven als onder een zoom van 8 cm. Helaas zijn de
geleverde gordijnen niet conform onze specificaties; de bovenzoom was
slechts 6 cm, wat duidelijk verschilt van de gordijnen in de andere kamers.
Dit hebben we gemeld, en Roobol heeft zijn excuses aangeboden en beloofd de
gordijnen te vervangen. Er waren twee oplossingen mogelijk: gordijnen maken
van 160,5 cm voor de andere twee kamers, of gordijnen met een bovenzoom van
8 cm en een onderzoom van 6 cm, wat minder opvallend zou zijn. We zouden
onze keuze voor eind maart doorgeven. Echter, nadat we vorige week onze
keuze hebben doorgegeven, is de oplossing ingetrokken en biedt Roobol
alleen een compensatie aan van eerst 100 en later 150 euro. Wij willen
echter geen compensatie; we willen gebruik maken van de door hen aangeboden
oplossing of anders ons volledig betaalde kosten terug.

Ervaringen zijn niet goed

Mooie winkel geworden

niks om aan te merken

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring!

Opzettelijke misleiding

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wetende dat er laminaat gelegd mocht worden, gingen wij voor een laminaatvloer naar Roobol. Keuze gemaakt op basis van het advies van de verkoper en gevraagd om op de bon te schrijven dat de order... Wetende dat er laminaat gelegd mocht worden, gingen wij voor een laminaatvloer naar Roobol. Keuze gemaakt op basis van het advies van de verkoper en gevraagd om op de bon te schrijven dat de order zou vervallen als deze combinatie niet gelegd mocht worden. Na overleg met de VvE bleek dat het advies niet deugde en de vloer dus NIET gelegd mocht worden met de betreffende ondervloer. De verkoper bleek genoteerd te hebben: 'Indien er geen laminaat gelegd mag worden, vervalt de order'. In vertrouwen had mijn partner getekend, maar dat vertrouwen werd tegen ons gebruikt. De order verviel niet en we werden gedwongen om een andere vloer af te nemen. Verkoper zei letterlijk dat het onze eigen schuld was, had mijn partner maar niet moeten tekenen. Hij had doelbewust voor een andere formulering gekozen en erkende dat we mondeling iets anders afgesproken hadden. Bijzonder, want als de order doorgescheurd was, hadden we een andere vloer gekozen. Nu het dwingen werd, heb ik contact gezocht met het hoofdkantoor. Daar kreeg ik het antwoord dat ik het maar met het filiaal uit moest zoeken. Van een advocaat kreeg ik te horen dat een rechtszaak altijd een risico in zich heeft. Kortom, we hebben een andere vloer gekozen en vertellen sindsdien aan IEDEREEN dat er:
1. slecht geadviseerd wordt (ondervloer mocht niet gelegd worden);
2. er opzettelijk iets anders opgeschreven is dan mondeling afgesproken. Mijn partner was te goed van vertrouwen.
Ik raad iedereen Roobol af. Koop er NIET.

Vincent

Kundig, netjes en prettig advies!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jaap (Roobolbus) heeft ons prettig geholpen en geadviseerd voor zowel raamdecoratie als vloerkleden. Hij geeft goed advies en is daarnaast prettig in omgang. Kortom een aanrader!

Zeer attent

Fijne mensen

Hendriks

Mooie vloer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie vloer en vakkundig gelegd

Inspirerend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn heel vriendelijk ontvangen door een vakkundige en enthousiaste medewerkster. Veel ideeƫn opgedaan voor de inrichting van onze nieuwe woning.

Van Veghel

Ruime keus, fijn dat ze bij je thuis komen met de stalen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Snel gelegd in 2,5 uur benedenverdieping van 50 vierkante meter. Keurig netjes.

Martijn van Dijk

Slecht advies en waardeloze service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De adviseur is bij ons geweest en heeft een plan voorgesteld voor gordijnen voor het gehele huis (order van 10K). Hij heeft zelf alles opgemeten en een collega heeft het daarna nog een keer gedaan.... De adviseur is bij ons geweest en heeft een plan voorgesteld voor gordijnen voor het gehele huis (order van 10K). Hij heeft zelf alles opgemeten en een collega heeft het daarna nog een keer gedaan. Niets aan de hand. Vervolgens kwamen ze railsen hangen en bleek dat de oplossing helemaal niet haalbaar was. Er was niet goed gemeten en de gordijnen waren te zwaar. Toen hebben ze (Roobol) een extern bedrijf laten komen (op hun kosten) om het te laten beoordelen: zelfde conclusie. Op basis daarvan wilden wij afzien van de order. Wat doet Roobol? Ze brengen honderden euro's in rekening voor advieswerk en het inhuren van het externe bedrijf en willen dat inhouden op mijn aanbetaling!! Wat een slecht advies en een waardeloze service !

Beste Martijn,
Bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend om te horen hoe het is verlopen.
Beste Martijn,
We begrijpen dat dit je over het advies en de service niet tevreden over bent en we nemen je feedback zeker mee in ons verbeterproces!
De annuleringskosten worden standaard berekend bij het annuleren van een order, deze zijn door de situatie de zelfde dag nog ingetrokken.
Nogmaals bedankt voor het delen van je feedback!
Team Roobol Online

Duur

Dus niet goedkoop

Reactie Roobol:

Jammer dat je minder tevreden was met onze prijzen! Onze inkoopstylisten selecteren altijd de allerbeste producten voor de allerbeste prijs en daarbij kijken ze naar verschillende prijsklasses.... Jammer dat je minder tevreden was met onze prijzen! Onze inkoopstylisten selecteren altijd de allerbeste producten voor de allerbeste prijs en daarbij kijken ze naar verschillende prijsklasses. Misschien zaten de producten die jij mooi vond in een wat hogere prijsklasse en waren de prijzen daarom wat hoger. Toch vinden we het super dat we je mochten helpen en dat je de keuze voor Roobol hebt gemaakt!
^Jeroen, team Roobol Online