M. Torbijn

Gisteren gebeld en vanmorgen de verstopping in de keuken al opgelost! Top service!

Vlissingen

Ron

Dagen zitten wachten en bellen (afdeling Yerseke). Meerdere x aangegeven dat hij absoluut zou komen. 2 dagen verlof genomen en zitten wachten....zonder tegenbericht nooit meer wat gehoord of gezien.... Dagen zitten wachten en bellen (afdeling Yerseke). Meerdere x aangegeven dat hij absoluut zou komen. 2 dagen verlof genomen en zitten wachten....zonder tegenbericht nooit meer wat gehoord of gezien. Als die lul dit nu meteen had gezegd had ik niet hoeven wachten en had ik gelijk naar een professional gegaan.

Haamstede

Fam de veld

André Scherpenisse van rgz is bij ons langs geweest. Kwam snel, had het snel gevonden en voor ons opgelost! Hele aardige kundige man die ik zeker aan kan raden!

Hoeven

Marcel

Super! Verstopt toilet (lekker goor). Na proberen van het één, dan het ander; top! Opgelost door het opgraven van de riolering buiten en doorgespoeld. Niet goedkoop, maar doeltreffend.

Goes

De Groote Marijke

Vlotte regeling

Oudenaarde

J Smeets

Zeer snel en netjes geholpen door Antoine, erg vakkundig!

Roosendaal

Gremmen

Heel vriendelijk en professioneel. De volgende keer dat wij een rioolservice nodig hebben bellen we weer.

Dongen

M van Iersel

Snel en correct opgelost.

Roosendaal

Groenendaal

Vakman kwam op afgesproken tijd. Had juiste gereedschap bij zich.
Verstopping snel verholpen en met camera na controle gedaan.
Vriendelijk en netjes behandeld en goed gespecificeerde...
Vakman kwam op afgesproken tijd. Had juiste gereedschap bij zich.
Verstopping snel verholpen en met camera na controle gedaan.
Vriendelijk en netjes behandeld en goed gespecificeerde rekening ontvangen zonder valkuilen.
Overall zeer tevreden.

Zevenbergen

Angela

Professioneel en deskundig. Een echte vakman, weet waar hij over praat en geeft advies en tips mee. Teven direct het probleem verholpen.

Bergen op Zoom