Mark

Super aardige en kundige man, snel gedaan en een goede prijs!

Gouda

Martin

Snelle service, vakmanschap tegen een redelijke prijs

Gouda

Ed van Doorn

De vakman kwam op het aangekondigde moment. Hij werkte vakkkundig, grondig en efficient.

Rotterdam

Wil Hoogendoorn

Kwamen op de afgesproken tijd. Vriendelijke medewerker. Heeft het probleem snel en goed verholpen. Afvoer opnieuw aangelegd en het loopt zoals het nog nooit gelopen heeft. Prima service.

Krimpen aan de lek

Michael

In de veronderstelling dat 24/7, niet alleen contact maar ook inzet betreft. letterlijk gaat het schijnbaar om 24/7 contact en dan spoedig een afspraak maar niet op zondag na mijn melding. Ik betaal... In de veronderstelling dat 24/7, niet alleen contact maar ook inzet betreft. letterlijk gaat het schijnbaar om 24/7 contact en dan spoedig een afspraak maar niet op zondag na mijn melding. Ik betaal graag een weekend toeslag maar bel niet voor niets op zondag. Jammer maar helaas. Van mij geen aanbeveling en de kwaliteit kan ik niets van zeggen, heb dit niet mogen ervaren.

Wateringen

Mario Van der Draaij

Communicatie met de medewerkers verliep heel helder, goed luisterend oor, oplossinggericht,afspraak nakomend, probleem door situatie 75% opgelost dus goed.

Hoogvliet

Robert Fase

Makkelijk te bereiken. Belden keurig zoals afgesproken een half uur voor tijd dat ze eraan kwamen. Goed en vakkundig geholpen en alles netjes achtergelaten.

Capelle aan den IJssel

W.G. Dool

Leon is bij ons, op zondag, een verstopt toilet komen verhelpen. Heldere en duidelijke communicatie en uitleg. Top service!

Delft

Van Beek

Prima!

Schiedam

Toine

Leon van regioriool was voor ons fantastisch! Een dag eerder zwaar opgelicht door rioolservice Vermeulen. (werken ook onder andere namen dus wees alert!) Wij uiteindelijk verder gezocht en kwamen... Leon van regioriool was voor ons fantastisch! Een dag eerder zwaar opgelicht door rioolservice Vermeulen. (werken ook onder andere namen dus wees alert!) Wij uiteindelijk verder gezocht en kwamen bij Leon uit. Wat een top service! Duidelijk over de kosten en zeer vriendelijk. Betreurde het dat sommige bedrijven hun vak in een slecht daglicht plaatsen. Heeft direct verholpen wat de vorige klungel ons heeft aangericht. Zoek niet verder en bel deze jongens. Nogmaals super bedankt voor jullie service! Vriendelijke groet Toine Nugteren.

Rotterdam