Melinda & Mickel

We hadden Ruud eerder de middag gebekt omdat onze wc verstopt zat. Helaas kregen we Ruud niet te pakken dus belde hij ons terug. We hadden al een afspraak gemaakt met een ander bedrijf, maar Ruud... We hadden Ruud eerder de middag gebekt omdat onze wc verstopt zat. Helaas kregen we Ruud niet te pakken dus belde hij ons terug. We hadden al een afspraak gemaakt met een ander bedrijf, maar Ruud gaf aan dat we op moesten passen met oplichters. We hebben die afspraak geannuleerd en een afspraak met Ruud gemaakt. Ruud wist binnen no time wat er loos was met ons toilet. Mijn vriend heeft meteen contant betaald. We zijn Ruud super dankbaar voor de snelle service, het terug bellen en zijn handige handen! Wij zouden Ruud zeker aan raden en nogmaals bellen (ik hoop dat dat in de toekomst niet nodig is)

Ede

Andre

Contact formulier op de site ingevuld daarna herinneringse-mail verzonden maar bedrijf nog de specialist reageert. Zeer teleurstellend!

Ermelo

H Klaver

Perfect. Goede uitleg, snel werk, goeie spullen. Kost wat maar dan heb je ook een oplossing.

Edam

Iris

Onze gootsteen liep al een tijdje niet goed door en daarom heb ik Ruud gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en al telefonisch werd er aangegeven dat dit zo opgelost zou zijn. Hij had die middag... Onze gootsteen liep al een tijdje niet goed door en daarom heb ik Ruud gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en al telefonisch werd er aangegeven dat dit zo opgelost zou zijn. Hij had die middag nog een gaatje. Ik ben super geholpen! Een aardige man met veel kennis van zaken. Ik zou hem de volgende keer zo weer bellen. Nogmaals bedankt!

Veenendaal

Snelle service

zonhoven

Katrin Vermeulen

Via Rioolprobleen Kwijt terecht gekomen bij GS Rioolservice.
Ben super geholpen nadat me tuin onder 2-3 cm rioolwater stond en de ander bedrijf het probleem alleen maar erger heeft gemaakt. Via Rioolprobleen Kwijt terecht gekomen bij GS Rioolservice.
Binnen 1 uur kon ik weer gebruik maken van mijn, wc, douche en de wasmachine. Overmorgen wordt de rest gedaan.
Echt super blij mee en hij weet echt waar hij het over heeft.
Heel erg bedankt, en dat ook nog op een zondag ochtend. Alleen maar aan te bevelen.

Apeldoorn

C

Heel prettig geholpen. Keurige service

Arnhem

L.J.P.

De medewerker die bij ons de verstopping heeft verholpen (Ruben) werkte netjes, was klantvriendelijk, verzorgd, beleefd en gaf uitleg bij zijn werkzaamheden.

Ede Gld

Hans

Een verstopping is nooit een feest maar na het telefoontje was de loodgieter snel aanwezig en kon hij het probleem oplossen en was mijn dag weer goed.

Chapeau.

Apeldoorn

Maarten

Vandaag gebeld en vandaag zijn alle problemen opgelost, klasse!

Arnhem