Kyle Elout

Aardige jongen, konden snel werk leveren. Uiteindelijk niet echt gevonden waar het exact het probleem vandaan komt. Al eerder gelezen dat er onduidelijkheid was over de prijs. Nu ook tot verrassing... Aardige jongen, konden snel werk leveren. Uiteindelijk niet echt gevonden waar het exact het probleem vandaan komt. Al eerder gelezen dat er onduidelijkheid was over de prijs. Nu ook tot verrassing meer moeten betalen dan ik dacht.

Purmerend

Ike Wagenaar

Snel beschikbaar, alle vakmannen zeer vriendelijk. Goed advies en onderling snel met collega's gecommuniceerd zodat de reparatie snel kon plaats vinde. In een ochtend de tuin opgegraven buizen... Snel beschikbaar, alle vakmannen zeer vriendelijk. Goed advies en onderling snel met collega's gecommuniceerd zodat de reparatie snel kon plaats vinde. In een ochtend de tuin opgegraven buizen vervangen en weer netjes achtergelaten.
Erg tevreden

Malden

Hermans

Drammers en veels te duur. Naderhand moesten we alsnog aan de slag met een erkend bedrijf uit Raalte die onze vermoedens bevestigde. Veels te veel betaald voor slecht uitgevoerde klus. Naderhand... Drammers en veels te duur. Naderhand moesten we alsnog aan de slag met een erkend bedrijf uit Raalte die onze vermoedens bevestigde. Veels te veel betaald voor slecht uitgevoerde klus. Naderhand bleek ook hun administratie niet op orde. Denk aan een rechtzaak.

Raalte

Wim

Waren binnen vier uur aanwezig, en het probleem (wc-vertstopt) was binnen half uur verholpen

Amsterdam

Pierre

Gisteren email gestuurd, vandaag verstopping verholpen. Snelle service en goed opgelost.

Handel

Floor

Vriendelijke medewerkers. Tijdsafspraak nagekomen. Medewerker Luca heeft op professionele wijze onze afvoer ontstopt en goede adviezen gegeven. Afvoer weer vrij, TOP werk van TOP medewerker

Gorinchem

Harold

Veel te duur.
185,- voor 30 min aanwezig.
Stofzuigertje erop en de rioolveer erin.
Probleem Niet opgelost. Advies was geheel doorspuiten 295,-.
Niet gedaan vanwege belachelijke...
Veel te duur.
185,- voor 30 min aanwezig.
Stofzuigertje erop en de rioolveer erin.
Probleem Niet opgelost. Advies was geheel doorspuiten 295,-.
Niet gedaan vanwege belachelijke prijs, en geen gevoel dat het opgelost zou zijn.

Son

Remco Roozenboom

AJ Riooltechniek kwam snel ter plaatse en ging vakkundig te werk. Probleem was helaas niet gelijk verholpen wat ook begrijpelijk was. 2e keer gebeld en een dag later kwamen ze alweer. Super goede... AJ Riooltechniek kwam snel ter plaatse en ging vakkundig te werk. Probleem was helaas niet gelijk verholpen wat ook begrijpelijk was. 2e keer gebeld en een dag later kwamen ze alweer. Super goede service en vakkundige mensen

Elst (gld)

Jos

Vestiging Nijmegen was binnen 3 uur aanwezig. Rocky (Louis) heeft het probleem vakkundig en snel opgelost. Vaste prijs per handeling.
Ben uitermate tevreden en beveel hen van harte aan.

Oosterhout (GLD)

Jan Laan

Rioolstank in huis (drie hoog). Zondagavond laat gebeld. Maandagochtend werden we meteen teruggebeld, afspraak gemaakt. We schrokken even van het verhaal van de telefoniste, dat er eerst een... Rioolstank in huis (drie hoog). Zondagavond laat gebeld. Maandagochtend werden we meteen teruggebeld, afspraak gemaakt. We schrokken even van het verhaal van de telefoniste, dat er eerst een onderzoek zou worden gedaan (á 250 euro) en daarna zou het probleem verholpen worden. Maar: dinsdagmiddag kwam Quincy, die alles onderzocht (lekke leiding? -verstopping?) en meteen aan de slag ging om het op te lossen. Leuke vent, we kletsten gezellig met elkaar en anderhalf uur later was het klaar. Stank weg, leidingen gereinigd. Ajeto, buur, niks meer an doen!
Voor minder dan 300 euro. We zijn blij.

Amsterdam