Hans

Plezierig dat gezien de 24/7 telefonische bereikbaarheid ook om ca 22u een mens aan de lijn i.p.v. antwoordapparaat. Direct afspraak voor volgende middag. Conform deze afspraak monteur gekomen die... Plezierig dat gezien de 24/7 telefonische bereikbaarheid ook om ca 22u een mens aan de lijn i.p.v. antwoordapparaat. Direct afspraak voor volgende middag. Conform deze afspraak monteur gekomen die met motorische "draaiveer" verstopping ophief. Snelle, vriendelijke en goede service.

Houten

M.A.

De afspraak werd snel en vriendelijk afgehandeld. Daarmee werd rekening gehouden met de mogelijkheden die ik had.
De ontstopping was niet ingewikkeld, maar werd adequaat opgelost.

Benschop

T

Monteurs Erik en Rik hebben mijn riolering vlot en effectief schoongemaakt waardoor ik binnen 30 minuten weer gebruik kon maken van mijn keukenkraan. De monteurs waren niet alleen deskundig maar ook... Monteurs Erik en Rik hebben mijn riolering vlot en effectief schoongemaakt waardoor ik binnen 30 minuten weer gebruik kon maken van mijn keukenkraan. De monteurs waren niet alleen deskundig maar ook klantgericht/vriendelijk. Ik heb ook advies gekregen hoe ik een ontstopping in de toekomst kan voorkomen. Heel fijn!

Odijk

Sarah

Was snel

Den Haag

D

Prima bedrijf. Door de telefoon al goed geholpen. Omdat ik zelf moest werken kwam er iemand in huis om ze binnen te laten. Gebeld met de vraag of ze een half uurtje voor ze op het adres waren konden... Prima bedrijf. Door de telefoon al goed geholpen. Omdat ik zelf moest werken kwam er iemand in huis om ze binnen te laten. Gebeld met de vraag of ze een half uurtje voor ze op het adres waren konden bellen. Dit was geen enkel probleem. Verteld wat er moest gebeuren en Erik had de klus zo gepiept.
Ook tegen een zeer schappelijke prijs!
Zeker aan te raden dit bedrijf.

Tiel

petra

De verstopping is prima opgelost!

Nieuwegein

A.A.

Ik had een afspraak gemaakt voor camera-inspectie op donderdag 31 mei, maar door miscommunicatie bleek de persoon die toen wel kwam (keurig op tijd) daar niet van op de hoogte en had geen camera bij... Ik had een afspraak gemaakt voor camera-inspectie op donderdag 31 mei, maar door miscommunicatie bleek de persoon die toen wel kwam (keurig op tijd) daar niet van op de hoogte en had geen camera bij zich. Wel snel een nieuwe afspraak gemaakt, die goed werd nagekomen.

Baarn

F

Op de dag zelf gekomen en niet kunnen verholpen! Ze zouden de volgende dag terug bellen om het af te maken! We zijn nu een maand verder, maar ze moeten nog steeds bellen! Service gericht zijn ze... Op de dag zelf gekomen en niet kunnen verholpen! Ze zouden de volgende dag terug bellen om het af te maken! We zijn nu een maand verder, maar ze moeten nog steeds bellen! Service gericht zijn ze zeker niet!!!

De Meern

Ellen

Snel en vakkundig probleem opgelost

Vleuten

K

Nette en aardige man en heeft me gelukkig goed kunnen helpen

Utrecht