Steven Van de Maele

Snelle en goede service!

Gent

Creusen

De vakmensen zijn bij mij geweest voor het verwijderen van boomwortels uit het riool. Men heeft hier lang aan gewerkt om te proberen de wortels te verwijderen. Uiteindelijk heb ik een eerlijk advies... De vakmensen zijn bij mij geweest voor het verwijderen van boomwortels uit het riool. Men heeft hier lang aan gewerkt om te proberen de wortels te verwijderen. Uiteindelijk heb ik een eerlijk advies gekregen om tot vervanging van de buizen over te gaan. Na opgraving bleek dit inderdaad de enige oplossing. Het initieel afgesproken bedag is betaald, niets meer. Ondanks het vele werk dat in de helaas onsuccesvolle pogingen was gaan zitten.

Zemst

Jenny Goens

Heel snelle en correcte service. Onmiddellijke kennis van het probleem waardoor het probleem ook op een kwartier was verholpen. Die mensen kennen hun vak!

Nieuwerkerken (Aalst)

Katrien vanrykel

Sobry heeft ons goed geholpen. Dakgoot was verstopt, en na bellen op contact nr op zaterdagmorgen, was dit in voormiddag netjes opgelost.

1840 londerzeel

Positief

Overijse

Van Driessche Ken

Super snelle service!
In de morgend gebeld en in de namiddag al geholpen!
2 vriendelijke mannen die wisten wat ze deden!

1800

mt@WORK

Super

Zeypestraat 3 1602

Joris Moonen

Snelle interventie. Neemt zijn tijd om het probleem te duiden en eventuele verbeteringen aan het rioolsysteem uit te leggen.

1030 Schaarbeek

Camille Coffé