Olivier Cauberghe

Alles is heel vlot verlopen, vriendelijk en heel snel geholpen !

Lochristi

Boone

Top ervaring! Snel antwoord, snelle oplossing, klantvriendelijk..Een echte aanrader! En we zijn niet snel tevreden normalerwijze!

Dikkelvenne

Olivier

Schandalige prijzen!
Ik heb 400 euro betaald...
Schandalige prijzen!
Ik heb 400 euro betaald...
Ik betaalde enkele jaren terug 200 euro voor identiek dezelfde service: camerainspectie, ontstopping en werk met topresultaat, bij de 'rioolrat'.

Nieuwpoort

Marc Van Eeckhout

Gewoon super goed, snel en vakkundige bediening

Vlierzele

Silvia R

Vlotte, beleefde afhandeling.

Oostkamp

Bart D

Verstopping werd snel en vakkundig gevonden met camera-inspectie.

Holsbeek

Matthieu

Zeer goede ervaring. Je kan op hen rekenen en afspraken zijn duidelijk en worden nageleefd.

Vossem

Leen Balcaen

Zeer deskundige hulp en riool ontstopt in 10 min! Duidelijk zeer veel ervaring en goede raad om in de toekomst de verstopping te vermijden. Een absolute aanrader! Niet twijfelen en doen voor een... Zeer deskundige hulp en riool ontstopt in 10 min! Duidelijk zeer veel ervaring en goede raad om in de toekomst de verstopping te vermijden. Een absolute aanrader! Niet twijfelen en doen voor een zeer correcte prijs!

Gent

Benny rousseau

Deze vakman heeft kennis van zaken

Aaigem

Pizzi

Zeer snel geholpen en nadien geen last meer gehad. Vriendelijk advies en netjes alles achtergelaten.

Brasschaat