Mara Tar Fysiotherapie

Logo? Webdesign? U moet bij Red Melon zijn!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Red Melon is een veelzijdig webdesign bureau in Den Haag. Het team van Red Melon bestaat uit een groep gedreven, jonge professionals. Iedereen heeft z`n eigen expertise.
Eerst hebben zij een logo gemaakt voor mijn bedrijf. Daarna werd mijn hele huisstijl aangepast en ten slotte heeft Red Melon ook de website voor mijn bedrijf gemaakt. Ik werd uitstekend begeleid door het team, de samenwerking verliep prettig.
Bedankt Red Melon!! Nog vele tevreden klachten!!

Flexibel en deskundig

Beschrijf hier uw ervaring

Een meedenkende club waarmee je goed kunt samenwerken.

Efectis

Bureau die in staat is ideeën op een creatieve manier om te zetten

Professioneel en goede service

Yes We Care

Fantastische dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

Wij werken met volle tevredenheid samen met Red Melon. Zij kunnen als geen ander een idee vertalen naar concrete beelduitingen. De service is geweldig en snel. En erg belangrijk: Red Melon is een zeer maatschappelijk betrokken bedrijf, waardoor wij er van verzekerd zijn dat we zaken doen met een bedrijf dat ook aan de sociale doelstellingen voldoet. Kortom: kwaliteit, service en betrokkenheid.

Voedingsadviesbureau van Wezel

Prima service en prettig om mee samen te werken

creatitiviteit

P.A. Boers / Blomsma Groep Holding BV

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Beschrijf hier uw ervaring

Korte lijnen, open en eerlijk, snel en volgens afspraak

Restaurant Luden Den Haag

Luden Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke communicatie, denken goed mee met het tot stand komen van het product

Jessica Hubers

Wat een partnership moet zijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Red Melon is een zeer professionele organisatie. Alle werknemers beschikken over veel kennis en kunnen snel en flexibel schakelen met de klant. Binnen een voetbalorganisatie is dit een must en Red Melon is daar de perfecte partner voor.

Heering Office

Ervaringen Red Melon

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen wordt je snel en kundig geholpen. Wij zijn tevreden!

Ronald van der Meer

Nieuwe frisse ontwerpen en meedenkend

Beschrijf hier uw ervaring

Al enkele jaren maakt Red Melon onze website, banners en advertenties. Dat bevalt erg goed en gebeurd netjes op tijd zoals gevraagd. De frisse ontwerpen en goede ideeën maken onze plannen helemaal compleet. Ook op technisch vlak kan ik altijd bij de projectmanager of één van de technici terecht. Zo kunnen we snel schakelen en onze shops blijven verbeteren.