MMG Advies

Professioneel geadviseerd en geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Sterk in het professioneel en vanuit ervaring en kunde adviseren over opzet, uitstraling en inhoud van websites. Sterk ook in het vervolgens conform gemaakte afspraken snel en efficiënt uitwerken... Sterk in het professioneel en vanuit ervaring en kunde adviseren over opzet, uitstraling en inhoud van websites. Sterk ook in het vervolgens conform gemaakte afspraken snel en efficiënt uitwerken van een concept site en het daarin doorvoeren van gewenste aanpassingen. Om van 'goed' naar 'uitstekend' te komen zou Red Melon in mijn ervaring net wat meer en meer gestructureerd aandacht moeten schenken aan feedback op de door de klant ingebrachte content, onder andere uit het oogpunt van SEO. Over de gehele linie genomen zeer tevreden met de ondersteuning en het eindresultaat.

Allseas

Nieuwe Allseas website

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig samenwerkingstraject; van ontwerp tot en met oplevering en vooral tijdens de langdurige finetuning van detailontwerpen, technische wensen en te maken koppelingen met andere systemen.

Vincent Fructuoso van der Veen

Beoordeling website en poster

Beschrijf hier uw ervaring

Het eindresultaat is erg goed. Ook de snelheid van werken en de mogelijkheden voor aanpassing.

Squashpoint

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de 2e keer dat wij een logo/huisstijl hebben laten ontwerpen door Red Melon. En net zoals de 1e keer zijn wij uiterst tevreden over het resultaat, de communicatie en de prijs. Ga zo door!

Mara Tar Fysiotherapie

Logo? Webdesign? U moet bij Red Melon zijn!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Red Melon is een veelzijdig webdesign bureau in Den Haag. Het team van Red Melon bestaat uit een groep gedreven, jonge professionals. Iedereen heeft z`n eigen expertise.
Eerst hebben zij een...
Eerst hebben zij een logo gemaakt voor mijn bedrijf. Daarna werd mijn hele huisstijl aangepast en ten slotte heeft Red Melon ook de website voor mijn bedrijf gemaakt. Ik werd uitstekend begeleid door het team, de samenwerking verliep prettig.
Bedankt Red Melon!! Nog vele tevreden klachten!!

Flexibel en deskundig

Beschrijf hier uw ervaring

Een meedenkende club waarmee je goed kunt samenwerken.

Efectis

Bureau die in staat is ideeën op een creatieve manier om te zetten

Professioneel en goede service

Yes We Care

Fantastische dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

Wij werken met volle tevredenheid samen met Red Melon. Zij kunnen als geen ander een idee vertalen naar concrete beelduitingen. De service is geweldig en snel. En erg belangrijk: Red Melon is een... Wij werken met volle tevredenheid samen met Red Melon. Zij kunnen als geen ander een idee vertalen naar concrete beelduitingen. De service is geweldig en snel. En erg belangrijk: Red Melon is een zeer maatschappelijk betrokken bedrijf, waardoor wij er van verzekerd zijn dat we zaken doen met een bedrijf dat ook aan de sociale doelstellingen voldoet. Kortom: kwaliteit, service en betrokkenheid.

Voedingsadviesbureau van Wezel

Prima service en prettig om mee samen te werken

creatitiviteit

P.A. Boers / Blomsma Groep Holding BV

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Beschrijf hier uw ervaring

Korte lijnen, open en eerlijk, snel en volgens afspraak