Product kwaliteit

A La Plancha

Dag sneller dan verwacht!

Snelheid, qualiteit

Niets, heel soepel allemaal.

Robin Hoop

Positieve ervaring

Geen doe, prima proces

Als ik iets moet noemen: bestelling afhalen: locatie midden in de stad is onhandig

woktogo

Service en inzicht in iets mag beter!

betaalbare prijs

Service mag beter; heb niet het gevoel dat de klant goed wordt geholpen en kennelijk wilt degene die mij had geholpen haar gelijk hebben.

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor je feedback, en wat vervelend dat het niet helemaal goed gegaan is. Graag kom ik in contact met je voor een eventuele oplossing. Ik hoor het graag.
Met vriendelijke...
Beste,
Pim Printerpro.nl

Lilly

Goede service en fijn contact met de klantenservice. Er was iets misgegaan met het bijsnijden van de print, maar deze kon kosteloos en snel opnieuw geprint worden!

Duidelijk website, zeer behulpzame klantenservice

Duidelijker op de website zetten hoe je de locatie in het WTC in Rotterdam kan bereiken, eventueel hulp bij het aangeven van snijtekens (nu zelf opgezocht via youtube)

Reactie printerpro.nl:

Beste Lilly,
Bedankt voor je positieve feedback en tips! Ik ga er voor zorgen dat we de informatie over de bereikbaarheid en route naar onze locatie in het WTC gaan aanvullen en verduidelijken....
Beste Lilly,
Ook de informatie over het aanbrengen / exporteren met snijtekens gaan we meenemen in een algemene aanleverspecificatie pagina.
Nogmaals dank en tot de volgende opdracht!
Ivan | printerpro.nl

Cecilia

Erg positief!

Goede kwaliteit en goede klantenservice

Informatie over order; was niet duidelijk wanneer de order klaar was

Yara

Super vriendelijk en geduldig personeel, dat was erg fijn aangezien ik zelf in de stress zat over het printen.

Snelle levering, goede kwaliteit en vriendelijke service.

De info op de website is uitvoerig, maar niet altijd even duidelijk/goed geordend. Zo klopte de indesign templates voor het maken van een rapport met lijmstrip niet, en bleek dat het downloaden van... De info op de website is uitvoerig, maar niet altijd even duidelijk/goed geordend. Zo klopte de indesign templates voor het maken van een rapport met lijmstrip niet, en bleek dat het downloaden van de indesign instellingen niet per see nodig was. (mijn print is er goed uitgekomen hoor; dat komt door jullie ervaring, maar ik had dus voor niks naar die instellingen zitten zoeken/kijken) Ook vond ik het in het order formulier soms wat onhandig in de keuzes die je kon aan klikken.

stichting sociaal cement

Geweldig

communicatie en prijs, eerlijk bedrijf !

Leonie

Goed, het resultaat is geweldig! Ik heb wel een paar verbeterpuntjes

Het eindresultaat is helemaal naar wens! Ik heb een aantal keer gemaild en ook gebeld en ik ben steeds netjes en snel geholpen. Goede kwaliteit tegen een lage prijs.

De monster set is tot drie keer toe opgestuurd, maar alleen de laatste keer goed overgekomen. De info op de website over de papiersoort kwam niet helemaal overeen met de papierkeuze in de monster... De monster set is tot drie keer toe opgestuurd, maar alleen de laatste keer goed overgekomen. De info op de website over de papiersoort kwam niet helemaal overeen met de papierkeuze in de monster set. Bij het uploaden van de bestanden had ik een fout gemaakt, maar ik kon het bestand niet meer verwijderen.

teeuwen vof

Doen wat beloofd wordt

kwaliteit prijs verhouding

mensen zonder computer liefde, kunnen die bij jullie terecht?

Malaikah

Prima service, snelle reactie

Correct behandeld, verpakking was perfect

Ik had om NIET schoonsnijden gevraagd, mss had ik duidelijker moeten zijn dat het aflopen, inclusief snijtekens geprint had moeten worden. 1op 1.