Product kwaliteit

Sanne

De ervaring was erg fijn! Ik kreeg een foutmelding met het uploaden van het bestand naar WeTransfer, toen gebeld met iemand en goed geholpen. We hebben samen gekeken of de kaft goed stond ivm... De ervaring was erg fijn! Ik kreeg een foutmelding met het uploaden van het bestand naar WeTransfer, toen gebeld met iemand en goed geholpen. We hebben samen gekeken of de kaft goed stond ivm rugdikte etc. en zo zijn we alles doorgelopen. Het fotoboek is fantastisch geworden! Dankjewel!

top klantenservice

Templates voor bijv canva ipv alleen indesign

Edmund

Snel en goed!!!

Snel en hoge kwaliteit, top verpakt

Jaco van der Vaart

Prima ervaring, erg tevreden met het boekje.

Vakkundig geholpen door balie medewerker in Delft

Bij elk bezoek aan de vestiging in Delft, geholpen door een ander persoon wat onhandig is omdat we iedere keer opnieuw moesten uitleggen wat de bedoeling is. Wel goed geholpen!

onno

Zeer goed

zeer flexibel, niet alles was in pdf aangeleverd en toch is alles snel en goed gegaan

ARB Automaten

Goed en snel geholpen

Zeker niet duur

N.v.t.

VISDAC

Helemaal fantastisch! Perfect gedrukt :D

Gemak en goede prijs

Maxim

Quick delivery, outstanding quality and appropriate price

See above

Please make the price more easily available, not relatively late in the ordering process. English Website/ email options would be much appreciated as well

Debru

Super service en top kwaliteit

Vriendelijke service en kwaliteit is top

Gewoon zo blijven zoals jullie nu zijn

GRETSKE

Heel vriendelijk, behulpzaam en snel! Ik begreep de website niet helemaal, toen ik hen mailde. Had ik snel reactie en was het wel duidelijk. Als ik geen goede referentie had van dit bedrijf zou ik... Heel vriendelijk, behulpzaam en snel! Ik begreep de website niet helemaal, toen ik hen mailde. Had ik snel reactie en was het wel duidelijk. Als ik geen goede referentie had van dit bedrijf zou ik door de volgorde van dit proces (eerst betalen en dan uploaden) naar een andere drukker zijn gegaan.

Ik zou graag nog een voorbeeld zien op de site na het uploaden van mijn bestand en dus aan het einde pas betalen.

Miriam

Mooi drukwerk, goede service. Blij mee!

Snelle levering, goede service!