Product kwaliteit

Kees van steenis

Vriendelijk en kundig geholpen aan de bali

Kwiliteit, klantvriendelijk

Beetje dwingende feedback-site

Natasha

Top

Prachtige prints ontvangen, precies hoe ik het in mn hoofd had

Iets sneller zou helemaal top zijn

Derksen

Poster is mooier dan ik had verwacht

Het ging allemaal naar wens

Heb ik niet

Ruud v/d Steenhoven

Perfect geholpen ondanks maar 2 posters van A1 formaat

Mensen die meedenken en contact opnemen met de klant

Umar

Heel snel en makkelijk besteld. Er was een klein probleem met de formaat dus hadden ze gelijk contact gezocht wat heel makkelijk ging. Ophalen kon ook veel sneller dan was aangegeven.

Lekker snel klaar. Goed contact.

Geen.

Tommes Snels

Snel, met hoge kwaliteit, en met hele vriendelijke communicatie

Snelheid, kwaliteit, klantgerichtheid

Beerensterk

Goed!

Mooie prijs/kwaliteit

Reactie via social media chat mag sneller.

Nina

Goede en snelle service!

Snelle productie en goede kwaliteit voor een zeer klein prijsje

Het bijvoegen van bestanden in het bestelproces gaat niet altijd soepel

Sara

Heel goede service! Toen een andere drukkerij me in de steek liet na een week me aan het lijntje te houden, stond PrinterPro klaar! Ze beloofden me de volgende dag te verzenden en hoopten dat ik het... Heel goede service! Toen een andere drukkerij me in de steek liet na een week me aan het lijntje te houden, stond PrinterPro klaar! Ze beloofden me de volgende dag te verzenden en hoopten dat ik het nog die week zou hebben. Realiteit: De volgende dag had ik alles in huis! Ik werd na het insturen van mijn ontwerpen zelfs nog even gebeld met de vraag of er bepaalde aanpassingen nodig waren.

Klantgericht, oplossingsgericht en betrouwbaar

Het is als “leek” moeilijk om te weten wat je moet kiezen qua papier, kaft, ... van een boek. Mag ietsje uitgebreider, maar dat is een constructief werkpunt.

Wijfjes

Ik heb een goede ervaring gehad, er was wat mis gegaan met het uploaden van de bestanden maar werd meteen goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

duidelijke informatie op de site, snelle levering, goede kwaliteit en klantvriendelijk

Ik vond het dus wat onduidelijk hoe je de bestanden uploadde. Ik begreep dat dat na de betaling kon, maar zag dus niet dat je eerst alles tegelijk moest toevoegen waardoor ik op de verkeerde knop... Ik vond het dus wat onduidelijk hoe je de bestanden uploadde. Ik begreep dat dat na de betaling kon, maar zag dus niet dat je eerst alles tegelijk moest toevoegen waardoor ik op de verkeerde knop drukte. Je kan dit niet zelf aanpassen daarna, dus dat was wel wat lastiger. Daarnaast kreeg ik geen bevestiging dat mijn bestanden via de mail in goede orde waren ontvangen dus het was even afwachten of het goed was.