Product kwaliteit

JAnV1man

Richard snapt het

Heel goed advies, zeer goede ondersteuning, denkt goed mee en stuurt je vriendelijk naar de juiste oplossing. Helemaal top die tent.

Vooral zo doorgaan!

M.W. van Beek

Snel, goede kwailiteit.

Snel, goede kwaliteit.

Iets duidelijkere aanwijzingen voor de afhaallocatie en evt. parkeren.

Marcel Fleuren

Teleurstellend

bereikbaarheid van de locatie

Als je de klant belooft terug te bellen, behoor je dat te doen. Want als je deze belofte doet, dan gaan klanten op jouw belletje wachten. 3x is mij beloofd teruggebeld te worden en dat is 3x niet... Als je de klant belooft terug te bellen, behoor je dat te doen. Want als je deze belofte doet, dan gaan klanten op jouw belletje wachten. 3x is mij beloofd teruggebeld te worden en dat is 3x niet gebeurd. Hierdoor is een bestelling, die ik met hoogste spoed heb besteld en extra voor heb bijbetaald, veel te laat geleverd. Dat kostte mij extra geld voor een service die ik nooit heb gehad.

Ivan van Beek

Top service!

het Gemak van bestellen

Jessica

Super!

Telefonisch heel goed te woord gestaan door een dame. Erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Bestelling controleren vóór deze word overhandigt. Toen ik aankwam bleek het niet juist te zijn alsnog terplekke opgelost.

Ad

Prima kwaliteit, met wat extra betalen snel geleverd

Prima kwaliteit drukwerk

Reden aangeven waarom papiersoort (balance) niet bij afwijkende papierformaten beschikbaar is (althans, niet met automatische prijsberekening)

Kunstuitleen Utrecht

Primq

nvt

Tamara

Heel behulpzame medewerkers, goede kwaliteit sticker

Zie eerder

Suggestie om in jullie dienstverlening grafische service te gaan aanbieden

Technische Universiteit Eindhoven

Professioneel, hulpvaardig.

Snel, behulpzaam. Denken mee bij oplossen van problemen.

Er was miscommunicatie over het het aanvragen van een proefexemplaar. Dit staat nu in de footer van de website te staan tussen andere informatie waardoor ik er overheen gekeken had. Als tip stel ik... Er was miscommunicatie over het het aanvragen van een proefexemplaar. Dit staat nu in de footer van de website te staan tussen andere informatie waardoor ik er overheen gekeken had. Als tip stel ik voor dat in het aanvraagformulier misschien verwezen kan worden naar deze informatie?

Wildopvang Delft

Goed! Snel en vakkundig geleverd

Makkelijk en snel bestellen, snelle levering

Betere telefonische bereikbaarheid