Product kwaliteit

Inomed

Zeer goed, goede snelle service, professional advies en uitstekende communicatie.

Professioneel advies & snelheid

Reactie PrinterPro.nl:

Bedankt voor deze fantastische review. Fijn te horen dat je tevreden bent met onze service. We hopen je snel terug te zien! Vriendelijke groet, Annemarie

j Andrea

Super fijne meedenkend personeel

meedenkend en goed te bereiken

Beste Andrea,
Dank je wel voor het plaatsen van deze review. We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent en goed geholpen bent. We zien je graag snel terug. Vriendelijke groet, Annemarie

Wardell Amerika

Erg goed

Ontzettend klantvriendelijk en meewerkend.

Op de website is het niet duidelijk of onmogelijk om een bestand nog toe te voegen nadat de order compleet is gemaakt.

Blije Meis

Zeer goed!

Snel antwoord en uitstekende klantenservice.

Niets

Kai Nieuwenhuizen

Zeer tevreden met kwaliteit

Goede kwaliteit, snel klaar

Iets duidelijkere beschrijving van bestelling

Lotte van Koppen

Positief! Erg goede kwaliteit van de poster

Goede kwaliteit van de poster, goed gedetailleerde weergave

Men zou informatie kunnen verstrekken over hoe groot de poster precies wordt in de mail. Dus hoeveel cm bij hoeveel cm.

Reactie PrinterPro.nl:

Dank je wel Lotte voor deze positieve review!

Semmi

Goed en heel snel

Heel snel en mooi

Beste Semmi,
Dank je wel voor deze mooie review! We hopen je snel terug te zien. Vriendelijke groet, Annemarie

Peter

Op zich prima. De prijs is scherp aan de concurrentie, en onze geboortekaartjes waren eerder op te halen dan vooraf beloofd dus dat is een groot pluspunt. Het papier (vergé) was glimmender dan we... Op zich prima. De prijs is scherp aan de concurrentie, en onze geboortekaartjes waren eerder op te halen dan vooraf beloofd dus dat is een groot pluspunt. Het papier (vergé) was glimmender dan we hadden verwacht, dat was mij uit de omschrijving niet helemaal duidelijk. Eigenlijk vond ik het sowieso erg moeilijk in te schatten wat voor soorten papier het nu echt waren, en hoe dat eruit zou komen te zien. En de kleuren van het kaartje weken wel af van het origineel, iets donkerder. Het geel werd groener, dat is jammer.

Snelheid

Kleuren kunnen beter. En omschrijving van papiersoorten zijn niet helder voor een leek.

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor het plaatsen van een review. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent met het eindresultaat van je bestelling. We snappen goed dat de verschillende papiersoorten die we aanbieden lastig is om in te schatten. Daarom bieden wij altijd een gratis proefprint aan. Wellicht kunnen we nog iets voor jullie beteken. Je kan ons bereiken op tel. 010 – 281 01 35
Vriendelijke groet, Annemarie

Florien Eindhoven / Galopines

Goed, er werd meegedacht en mijn opdracht was snel voltooid

Wellicht duidelijker de limitaties van snelle levering vermelden (bv maximum oplage). Ik wilde het in DH ophalen maar dit kon door de oplage niet. Voor mij geen probleem geweest, dankzij jullie... Wellicht duidelijker de limitaties van snelle levering vermelden (bv maximum oplage). Ik wilde het in DH ophalen maar dit kon door de oplage niet. Voor mij geen probleem geweest, dankzij jullie meedenken, maar voor anderen misschien wel.

Uitstekende service, mooi product, snelle afhandeling

Duidelijke website, volop mogelijkheden, goede prijs, goede locatie

Beste Erik,
Dank je wel voor deze fantastische review. Goed te horen dat je tevreden bent met onze service en niet onbelangrijk dat het resultaat bevalt. Hopelijk tot snel.
Vriendelijke...
Beste Erik,