Product kwaliteit

Koen / Zeo

Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice die je graag helpt met de juiste keuze. De proefprint is een mooie optie als je niet weet wat er het beste bij je druk past.

Klantenservice, proefprint, overzichtelijke website

Toch afhankelijk van jullie klantenservice medewerker geweest. Weinig uitleg over de verschillende kwaliteiten print/papier op de website. Proefprint is een mooie oplossing, maar kost voor mij wat... Toch afhankelijk van jullie klantenservice medewerker geweest. Weinig uitleg over de verschillende kwaliteiten print/papier op de website. Proefprint is een mooie oplossing, maar kost voor mij wat meer tijd (en jullie verzendkosten).

Beste Koen,
Beste Koen,
Dank je wel voor deze uitgebreide review, dat waarderen we enorm. Fijn te horen dat je zo goed bent geholpen door de klantenservice en op die manier toch meer informatie hebt kunnen krijgen die niet op de website staat. Dit zullen we meenemen in het verbeteren van onze service.

Rob

...

...

Beste Rob,
Bedankt voor het achterlaten van een review, dat waarderen we enorm.

Croduction

PrinterPro was heel erg behulpzaam! Dit was mijn eerste keer dat ik een bestelling had geplaatst. Verschillende aspecten in mijn bestelling waren niet in orde. Vervolgens na een aantal belletjes was... PrinterPro was heel erg behulpzaam! Dit was mijn eerste keer dat ik een bestelling had geplaatst. Verschillende aspecten in mijn bestelling waren niet in orde. Vervolgens na een aantal belletjes was het alsnog gelukt om mijn bestelling te printen. Dezelfde dag kon ik het nog ophalen.

Printer Pro is een echte aanrader!

Communicatie, Kwaliteit Product

Reactie printerpro.nl:

’Bedankt voor deze fantastische beoordeling. We stellen de 5 sterren zeer op prijs! Hopelijk tot snel.

Diana Roig

telefonische hulp

website is erg onduidelijk (vind ik)

Beste Diana,
Beste Diana,
Bedankt voor het achterlaten van deze fijne beoordeling. We waarderen jouw opmerking over de onduidelijkheid van de website en zullen deze zeker gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Bob

Via PrinterPro heb ik mijn portfolio laten drukken (softcover, 17x24 cm, Recycled Balance - gesatineerd 135 g/m², Full Color, kaft mat gelamineerd)

Goede website, hulpvolle klantenservice, topkwaliteit print, snelle levering.

Beste Bob,
Bedankt voor deze fijne review. We zijn enorm blij dat we je naar
tevredenheid hebben geholpen. We hopen jou de volgende keer weer van dienst te
mogen zijn.

Nieuw Jurk

Goeie professionele begeleiding en productie

Mooi product, goeie kennis en service

Reactie printerpro.nl:

Bedankt voor het geven van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's en niet onbelangrijk dat het product bevalt. We zien jou hopelijk snel... Bedankt voor het geven van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's en niet onbelangrijk dat het product bevalt. We zien jou hopelijk snel terug!

Vera

Snelle reactie op vragen, goede kwaliteit van het product en snelle levering

Meerdere opties qua levering, ook voor spoed meerdere opties.

Ik begreep niet het exacte onderscheid tussen de verschillende leveringsopties. Misschien dat daar nog wat aanvullende informatie over kan worden gegeven op de site.

Gebroeders frehe vof

Prettig en snel geholpen

Kwaliteit product

Reactie printerpro.nl:

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen je snel
weer te zien!

Tim

Goede kwaliteit, makkelijke afhandeling.

Goede kwaliteit, veel keuze, gemakkelijk te bestellen.

Communicatie over of de order al klaar was om af te halen was wat onduidelijk, maar leek vooral een incident te zijn.

Beste Tim,
Beste Tim,
Dank je wel voor het achterlaten van een review. Fijn te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde product. We zullen proberen duidelijker te zijn over het verloop van de bestelling.

Sylvia van Meurs

Prima service, mooie producten

Goede kwaliteit

Beste Sylvia,
Dank je wel voor deze fantastische review. Goed te horen dat de producten naar wens zijn.