Product kwaliteit

Spin

Alles ging goed, prima kwaliteit.

Ik moest even bellen om te vragen of ik zelf moest interpoleren, of dat jullie dat doen. Antwoord dat jullie puur printen zoals ik het stuur, kan op website vermeld. Ook moest ik vragen of bij vier... Ik moest even bellen om te vragen of ik zelf moest interpoleren, of dat jullie dat doen. Antwoord dat jullie puur printen zoals ik het stuur, kan op website vermeld. Ook moest ik vragen of bij vier gelijkvormige prints van verschillende files ik bij bestellen gewoon vier kon aanklikken, dit had bij de info op de website kunnen staan. Het was ook een beetje spannend of dat ging lukken. Het ging geheel goed.

R Thompson

Vriendelijke professionele ervaring

Snelle vriendelijke afhandeling en komt de klant tegemoet.

Een online afdrukvoorbeeld van het online aangeschafte product.

Franky

Helemaal super!

Vriendelijk, snel, goede prijskwaliteit

Nancy

Top, snelle levering en keurig gebeld geworden dat het klaar lag

Snelle levering en goede communicatie

Anna

Great, and wonderful customer service

Amazing customer service, I called and was given a lot of help. The person in the shop when I went to pick up the order was super nice and pleasant!

none

Super behulpzaam, snel, goede kwaliteit, in een woord, helemaal top!

Super behulpzaam, snel, goede kwaliteit, in een woord, helemaal top!

Juuts

Alles verliep prima, totdat we het product ontvingen. De doos was flink beschadigd en de poster is nogsteeds aan alle zijde gekreukt. Hier kom ik sowieso nog op terug. Dit komt uiteraard niet door... Alles verliep prima, totdat we het product ontvingen. De doos was flink beschadigd en de poster is nogsteeds aan alle zijde gekreukt. Hier kom ik sowieso nog op terug. Dit komt uiteraard niet door PrinterPro, maar door PostNL. Alleen heeft dit wel indirect betrekking tot jullie als bedrijf.

Hoe je het pakket kunt volgen via de mail.

Zorgen voor versteviging in de doos, om schade te voorkomen.

Marije

Heel erg goed!

Klantvriendelijkheid en hele mooi kwaliteit!

HES van Schoonhoven

Uitstekend werk in zeer korte tijd tegen een heel prettige prijs.

Kwaliteit, afwerking, levertijd, prijs: alles klopte in de transactie.

Ik heb geen enveloppen besteld omdat die duurder waren dan het drukwerkje dat er in moest.
Een heel scheve prijsverhouding, die ik onbegrijpelijk vind.

Stapper

Zeer goed! De ongelofelijk snelle levering met koerier, er werd netjes gebeld om wat dingen te checken en mijn oma was ontzettend blij dat het op haar 90e verjaardag aan kwam!!

De koeriersdienst!!

Voor het maken van een kalender had ik een ontwerptool verwacht, een klein programmaatje met wat simpele opties en een preview.