Product kwaliteit

Stichting OBO

Uiterst positief. Snel, hanteerbare website, fraai product.

Professioneel product maar toch ook als leek goed te bestellen.

van de Camp

Denken goed mee, super kwaliteit!

Denken goed mee, super kwaliteit!

Goed. Mail over aanpassen kaft. Tijdige levering

Communicatie

Jan

Goed geholpen bij een telefonische vraag, en prima resultaat snel geleverd. Enveloppen waren niet de kleur die we verwacht hadden maar konden we zonder problemen retourneren. Top.

Klantvriendelijk, snel, goede opties

RDM next

Prachtige flyers en stickers en geweldige service

laat pas mijn bestanden in kunnen leveren en kon het toch de volgende dag ophalen

eigenlijk niks. misschien een parkeerkaartje als je de bestelling af komt halen omdat dit midden in het centrum is maar ik snap het ook als ze dit niet doen

BOMBA (Maroesjka Verhagen)

Een zeer goede ervaring met het drukken van een zelfontworpen geboortekaartje. Ik kreeg van te voren papiersamples opgestuurd, en daarop volgend een proefdruk. Dat was erg nuttig om een... Een zeer goede ervaring met het drukken van een zelfontworpen geboortekaartje. Ik kreeg van te voren papiersamples opgestuurd, en daarop volgend een proefdruk. Dat was erg nuttig om een geïnformeerde beslissing te nemen. De communicatie was prettig, en het eindresultaat erg mooi. De kleuren en papierkwaliteit waren zoals gehoopt, en de afwerking eveneens. Ik kom zeker terug!

De vriendelijke communicatie, en papiersamples en proefdruk, en de algehele kwaliteit van het eindresultaat.

De procedure van vóór ontvangst van de proefdruk te betalen, om daarna eventuele veranderingen of canceling door te geven, liet me in eerste instantie twijfelen en het voelde wat onhandig. Door hoe... De procedure van vóór ontvangst van de proefdruk te betalen, om daarna eventuele veranderingen of canceling door te geven, liet me in eerste instantie twijfelen en het voelde wat onhandig. Door hoe de opdracht en aanpassingen vervolgens zijn opgepakt heb ik inmiddels alle vertrouwen in het bedrijf en zou een volgende keer terugkomen.

Roland

Prima kwaliteit

prima kwaliteit

duidelijkheid omtrent mogelijkheden per boeksoort

Koopbouwconstructies

goede kwaliteit

melding als afdrukken eerder klaar zijn

Elias Asselbergh

30 euro voor een zwarte print

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te lezen. Kan je me iets meer vertellen over jouw prints, 30 euro voor een zwart wit print lijkt me sterk. Ik kom heel graag telefonisch in contact met je. Een hele fijne dag, en ik hoor graag van je.

Iris

Dichtbij en aardige mensen

Scheef uitgelijnd, duur en vind het lang duren

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te lezen dat de print scheef uitgelijnd is. Dit is nooit de bedoeling. Ik wil dit graag voor je oplossen. Kan jij wellicht contact opnemen met onze klantenservice 010 - 281 01 35 ik hoor het graag. Een fijne dag.