Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit geleverd werk

Goede en vriendelijke service aan de telefoon. Heel prettig dat je zo kunt overleggen wat je het beste kunt doen.
Ook goed dat er gratis proefdrukken van de omslag wordt verstuurd zodat je die...

Goede en snelle service!

De omslag ziet er mooi uit, maar het karton gaat een beetje hol staan en blijft niet vlak na lezing wat bij andere boeken wel het geval is. Dat is jammer. Misschien is daarom een andere soort karton beter.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

boek printen/drukken, print on demand

Studio Drijvers

Prima service, snel geleverd en goede kwaliteit!

Instructies werden goed opgevolgd en er is daardoor geen enkel probleem geweest met de productie ofschoon ik daar wel mijn zorgen over had.

Misschien even laten weten dat alles goed ontvangen is en dat de instructies duidelijk zijn. dat neemt wat stress weg.

Omdat ik zeer goede ervaringen had, opnieuw voor prijsprinter gekozen voor mijn "stamboomboek".

Gewoon makkelijke en overzichtelijke opdrachtverstrekking (24/7) en een faire prijs!

- Geen 'tevredenheidsenquete' sturen als het produkt nog niet geleverd is
- Als de leveringsdatum niet gehaald kan worden, graag een mailtje (leveringsdatum had prijsprinter zelf aangegeven)

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Ik ken prijsprinter al dus niet gezocht

100% positief

Snelle levering tegen acceptabele prijzen.

Neen

NVT

Audrey de Man

Goed geholpen met een haast klus; goede service en op binnen twee dagen in huis. Top!

Goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle service en een duidelijke website. Werd goed op de hoogte gehouden van de status en vorderingen van de bestelling. En mooi op tijd geleverd, zoals beloofd binnen de twee werkdagen binnen.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Gezocht op snel en goedkoop printwerk, snelle levering.

VK

Het print en drukwerk van Prijsprinter is een aanrader, super!

Snel, goede prijs-kwaliteit

GEEN!

Sonic Ranger Productions

Wij doen jaren bestellingen voor onze cd boekjes. Meestal gaat dat goed, maar soms ook goed mis.
Vorige week maandag deden wij een bestelling hiervoor. Na een duidelijke omschrijving en...

Snelheid met reageren na telefonisch contact. Kostenloos de tweede zending snel toegestuurd.

Het is vreemd dat er zo slordig met de aanwijzingen in de bestellingen wordt omgegaan dat er 2 x fouten worden gemaakt op instrucites toch heel duidelijk zijn beschreven.
Niet reageren op mails/brief is toch ook erg vreemd. Blijkbaar is het beter te bellen, maar je mag er als klant van uit gaan dat een mail gewoon gelezen wordt en een brief (nota bene gericht aan klantenservice).
Telefonisch altijd het het idee - aan de toon - of er haast is en men snel door wil. Of je moet opschieten met je verhaal...is niet heel welkom en prettig.

Prima service! mooi geprint en snel!!

de kwaliteit en de afwerking en dat voor zo'n lage prijs!

Ik heb met één van uw medewerkers gebeld omdat ik het niet zo duidelijk vond, dat de keuze tussen éénzijdig en tweezijdig drukken zo dicht onder de omslag specificaties stond. Ik dacht dat die keuze sloeg op het omslag maar het bleek op het binnenwerk te slaan. hmm, misschien toch anders aangeven of een dikkere streep ertussen.
Verder rekenen jullie steeds het aantal pagina's incl. het omslag. Misschien handiger om dat te scheiden.

boek printen

J. Onvlee

Heel erg tevreden!

Snelle en goedkoop!
Duidelijke website

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Er voor zorgen dat Zoekwoord goedkoop copieren ook een hit geeft!

Van Leijen Overheidsrecht

Geweldige service. Alle opdrachten worden snel en goed geregeld

Telefonisch goed bereikbaar en gelijk contact met de persoon die weet waar het over gaat.