Klantvriendelijk-heid

familie Maes

Al vele jaren laten we onze familiekalenders printen naar alle tevredenheid. Enkele malen een probleempje gehad met het geleverde aantal maar dat werd onmiddellijk recht gezet na een telefoontje.

Heel eenvoudig en overzichtelijk om kalenders te maken.

Kalenders printen

Claude Cuvelier

Zeer tevreden met de kwaliteit van het geleverde drukwerk en met de snelle service!

Kwaliteit, snelheid, communicatie

[geen]

online printservice

KMI

Goede kwaliteit, snelle levering en afhandeling.

Zeer praktische site.

Mogelijkheid tot plastificeren van losbladig drukwerk.

afrukken A3

Eva Schalckens

Zeer snelle en efficiënte service.

snelle service

boek printen vanaf pdf

Kurt Waelbroeck

Steeds klasse

Prijs, snelle levertijd

Kemso

Vlot verwerking opdracht, prima kwaliteit

pdf online afdrukken

YouCanIT

GOED

kwalitatief resulaat

1) Ik had een geniet/gebrocheerde opdracth. Ik wist niet( goed hoe ik moest doorgeven welke pagina's van mijn file bedoeld waren voor de 4 pagina's van de omslag. Het zou duidelijker zijn als je 2... 1) Ik had een geniet/gebrocheerde opdracth. Ik wist niet( goed hoe ik moest doorgeven welke pagina's van mijn file bedoeld waren voor de 4 pagina's van de omslag. Het zou duidelijker zijn als je 2 bestanden kunt doorgeven : 1 voor de omslag en 1 voor het binnenwerk.
2) ik kreeg al factuur, en het printwerk was nog niet bij mij geleverd. Op de webstaat staat nochtans dat je factuur pas na levering krijgt. Dit verwarde mij, en ik dacht dat het pakket misschien verloren gegaan was of zo.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

printen online brochure kleine oplage belgie

Louise Vervaet

Ik ben altijd enorm tevreden met het werk dat Prijsprinter levert. Het is een kwalitatieve service waarbij je advies kunt vragen van bv. wat voor papiersoort past bij je opdracht of hoe het document... Ik ben altijd enorm tevreden met het werk dat Prijsprinter levert. Het is een kwalitatieve service waarbij je advies kunt vragen van bv. wat voor papiersoort past bij je opdracht of hoe het document printklaar gemaakt moet worden. Ze zijn ook bereid om verschillende ontwerpen binnen één bestelling samen te brengen zonder extra kosten. Altijd enorm vriendelijk en fijn aan de telefoon (met eigenlijk nooit wachttijd), en meestal in een korte tijd geleverd. Kortom mijn favoriete printbedrijf!

Flexibel, grondige klantenservice, steeds zeer mooie resulaten, betaalbaar, aardige mensen.

ik kan niks bedenken!

Devriese Kenneth

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en wordt alles op tijd geleverd en ook in een goede kwaliteit.

snelheid.

eventueel nog eens een bevestiging vragen van het aan te leveren product, dus een lay-out van de te maken affiche, ...

flyers drukken

Marc Aert