Klantvriendelijk-heid

Eva Schalckens

Zeer snelle en efficiënte service.

snelle service

boek printen vanaf pdf

Kurt Waelbroeck

Steeds klasse

Prijs, snelle levertijd

Kemso

Vlot verwerking opdracht, prima kwaliteit

pdf online afdrukken

YouCanIT

GOED

kwalitatief resulaat

1) Ik had een geniet/gebrocheerde opdracth. Ik wist niet( goed hoe ik moest doorgeven welke pagina's van mijn file bedoeld waren voor de 4 pagina's van de omslag. Het zou duidelijker zijn als je 2... 1) Ik had een geniet/gebrocheerde opdracth. Ik wist niet( goed hoe ik moest doorgeven welke pagina's van mijn file bedoeld waren voor de 4 pagina's van de omslag. Het zou duidelijker zijn als je 2 bestanden kunt doorgeven : 1 voor de omslag en 1 voor het binnenwerk.
2) ik kreeg al factuur, en het printwerk was nog niet bij mij geleverd. Op de webstaat staat nochtans dat je factuur pas na levering krijgt. Dit verwarde mij, en ik dacht dat het pakket misschien verloren gegaan was of zo.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

printen online brochure kleine oplage belgie

Louise Vervaet

Ik ben altijd enorm tevreden met het werk dat Prijsprinter levert. Het is een kwalitatieve service waarbij je advies kunt vragen van bv. wat voor papiersoort past bij je opdracht of hoe het document... Ik ben altijd enorm tevreden met het werk dat Prijsprinter levert. Het is een kwalitatieve service waarbij je advies kunt vragen van bv. wat voor papiersoort past bij je opdracht of hoe het document printklaar gemaakt moet worden. Ze zijn ook bereid om verschillende ontwerpen binnen één bestelling samen te brengen zonder extra kosten. Altijd enorm vriendelijk en fijn aan de telefoon (met eigenlijk nooit wachttijd), en meestal in een korte tijd geleverd. Kortom mijn favoriete printbedrijf!

Flexibel, grondige klantenservice, steeds zeer mooie resulaten, betaalbaar, aardige mensen.

ik kan niks bedenken!

Devriese Kenneth

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en wordt alles op tijd geleverd en ook in een goede kwaliteit.

snelheid.

eventueel nog eens een bevestiging vragen van het aan te leveren product, dus een lay-out van de te maken affiche, ...

flyers drukken

Marc Aert

Prima service

Zeer hoogwaardige afwerking

Nvt

Johan Debuf

Correct, vlot en goede kwaliteit

Eindproduct is van hoge kwaliteit

Aanpassing aan het order, mogelijkheid tot kleine bufferperiode inbouwen voor klanten die dit willen.

Printen van menu kaart

E-DK

Top product.

Snelle levering, kwaliteit

Extra korting ?

Documenten printen

Docent

Klantenservice is top. Prijs/kwaliteit veruit de beste en hele snelle levering.

- klantenservice
- prijs
- kwaliteit
- snelle levering

- ik had geen track&trace code wat het moeilijk maakt om te weten of je al dan niet thuis moet zijn. Dit lag misschien aan verzendfirma?

Cursus printen in kleur