8.5/10
Klantvriendelijk-
heid

Reeds meermaals beroep op gedaan voor print van flyers en brochures. Zeer tevreden over service en prijzen.

- transparante website
- snelle levering
- goede prijzen

verpakking kan beter : flyers per x aantal verpakken (elastiek kan volstaan) ipv allemaal los te versturen

Erwin

Perfecte communicatie en afwerking is top.

Inge

Wisselend. Een goede en 1 minder goede ervaring.

Goede kwaliteit van het werk. Duidelijk welke mogelijkheden er zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Tweede levering was te laat. Kan gebeuren in drukke tijden maar we werden helemaal niet op de hoogte gebracht.

FERO N.V.

Zeer tevreden van het product zelf: kwalitatieve afdruk. De A3-files werden zoals gevraagd in de opmerkingen reeds voorgeplooid.

Snel antwoord bij vragen, zending zeer goed verpakt, zeer tevreden van de kwaliteit van het drukwerk.

- Bestellingen groeperen (nu wordt elke file als een aparte bestelling beschouwd) waardoor we ook slechts 1 factuur ontvangen.
- Meerdere facturatieadressen (met verschillende BTW-nummers) toestaan voor 1 account.
- Bericht versturen wanneer de zending onderweg is zou fijn zijn.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Kopiecenter

Libbrechtgcv

Normaal zeer goed ervaringen , maar deze is mijn bestelling gisteren niet geleverd en start ik morgen dus zonder cursus

graag leveren op tijd, mail van deze ochtend werd ook niet beantwoord

Bestelling printwerk voor toneelvereniging -> snel / gemakkelijk / prijs - kwaliteit in orde!

overzichtelijk / duidelijk / efficiënt

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

online printwerk

Niels Lacroix

Vorig jaar cursussen besteld en toen heel tevreden, nu reeds 3 dagen overtijd met de levering. Ik heb nog steeds geen cursussen ontvangen en het schooljaar is ondertussen al begonnen. Bij een...

Frank

Zeer goed, steeds goede service en vooral supersnel.

Snelheid, website

Hans

Slecht. De communicatie is erg primitief. Telefoon wordt niet opgenomen. Mails niet beantwoord. Drukwerk voldoet niet aan gevraagde bestelling en/of aanpassingen.

Op tijd verzonden en ontvangen

Communicatie zeer slecht. Geen aanspreekpunt. Telefonisch onbereikbaar.
Drukwerk is slechte kwaliteit. Was niet volgens de bestelde specificaties. Na proefdruk en gevraagde aanpassingen waren de problemen nog steeds niet opgelost.

Reactie Prijsprinter.be:

Beste heer Reyershove,

wij kunnen uw gevoel niet wegnemen, het klopt dat door grote drukte (start schooljaar) de opvolgsnelheid en communicatie is vertraagd. Ondanks inzet van middelen en mensen blijkt er toch sprake van oplopende responstijden en reacties.

Excuus voor het ontstane ongemak.

met vriendelijke groet,
Prijsprinter.be

Allemaal heel helder.

Degelijk, betrouwbaar en super gemakkelijk.