8.5/10
Klantvriendelijk-
heid

Naessens Kristof

Niks dan positief, snel antwoord op mail, vlugge en verzorgde levering!

Prijs/kwaliteit is top.

Misschien mogelijkheid om tracking toe voegen aan het order.

eigen boek drukken

Goed drukwerk

Ik kreeg een melding van dpd dat mijn pakket zou klaarliggen in een afhaalpunt. In realiteit is dat pakket nooit daar geleverd en werd het meteen terug naar jullie gestuurd, waardoor het opnieuw van daaruit moest vertrekken. Misschien de moeite om hen daarover te interpelleren.

Van Opstal Frans

Prima service.
Eenvoudig om te bestellen.
Al vele jaren klant en zeer tevreden.
Een probleem is het supersnel opgelost.

Goede website.
Problemen worden snel opgelost.

Reeds meermaals beroep op gedaan voor print van flyers en brochures. Zeer tevreden over service en prijzen.

- transparante website
- snelle levering
- goede prijzen

verpakking kan beter : flyers per x aantal verpakken (elastiek kan volstaan) ipv allemaal los te versturen

Erwin

Perfecte communicatie en afwerking is top.

Inge

Wisselend. Een goede en 1 minder goede ervaring.

Goede kwaliteit van het werk. Duidelijk welke mogelijkheden er zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Tweede levering was te laat. Kan gebeuren in drukke tijden maar we werden helemaal niet op de hoogte gebracht.

FERO N.V.

Zeer tevreden van het product zelf: kwalitatieve afdruk. De A3-files werden zoals gevraagd in de opmerkingen reeds voorgeplooid.

Snel antwoord bij vragen, zending zeer goed verpakt, zeer tevreden van de kwaliteit van het drukwerk.

- Bestellingen groeperen (nu wordt elke file als een aparte bestelling beschouwd) waardoor we ook slechts 1 factuur ontvangen.
- Meerdere facturatieadressen (met verschillende BTW-nummers) toestaan voor 1 account.
- Bericht versturen wanneer de zending onderweg is zou fijn zijn.

Kopiecenter

Libbrechtgcv

Normaal zeer goed ervaringen , maar deze is mijn bestelling gisteren niet geleverd en start ik morgen dus zonder cursus

graag leveren op tijd, mail van deze ochtend werd ook niet beantwoord

Bestelling printwerk voor toneelvereniging -> snel / gemakkelijk / prijs - kwaliteit in orde!

overzichtelijk / duidelijk / efficiënt

online printwerk

Niels Lacroix

Vorig jaar cursussen besteld en toen heel tevreden, nu reeds 3 dagen overtijd met de levering. Ik heb nog steeds geen cursussen ontvangen en het schooljaar is ondertussen al begonnen. Bij een...