Please

Begeleiding
8.2/10
Deskundigheid
8.2/10
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
7.4/10
Communicatie

melkveehouderij Schoemaker

Positief, betrokken medewerker

Wovia Vroegop

Een prettige organisatie waar ik al 9 jaar met plezier mijn werknemers onderbreng. Relatiebeheerder komt langs om alles door te nemen. Bedankt Tim Hofland tot de volgende keer.

Evangelische gemeente De Lichtstad

Over Please zijn wij al langere tijd erg tevreden. Please is erg pro-actief naar ons als klanten, doen aan goed verwachtingsmanagement, zijn snel in acties én heel goed bereikbaar. In de gemiddelde... Over Please zijn wij al langere tijd erg tevreden. Please is erg pro-actief naar ons als klanten, doen aan goed verwachtingsmanagement, zijn snel in acties én heel goed bereikbaar. In de gemiddelde van mijn commerciële contacten, staat Please als ervaring bovenaan.

Bas Stoks Tinnemans Medical Design BV

In het begin van dit jaar werden er veel fouten gemaakt mede door de overname van DNA360 door Please, met als gevolg dat dit in mijn beoordeling van destijds tot uitdrukking is gekomen. Please heeft... In het begin van dit jaar werden er veel fouten gemaakt mede door de overname van DNA360 door Please, met als gevolg dat dit in mijn beoordeling van destijds tot uitdrukking is gekomen. Please heeft daarna echter laten zien dat ze de problemen niet uit de weg zijn gegaan en hebben daarna alles naar volle tevredenheid opgelost.

Peter Emmen VOF Emdo

Prettig om mee samen te werken. Als je een vraag of probleem hebt op payroll gebied denken ze goed mee.
Goed bereikbaar en flexibel.

BASS Licht & Geluid

Het meeste is makkelijk zelf te regelen via uuronline, informatievoorziening is goed, bij vragen goed bereikbaar.

Antje

Ik vind het een prettige samenwerking met please. Het geeft een stuk verlichting als werkgever dat alles goed is geregeld.

Marieke den Haak - Fotografie Sterre

Goede ervaring. Nieuwe contactpersoon Pascal Otjens zeer fijne samenwerking en veel duidelijkheid.
Please geeft je niet het gevoel een nummer te zijn.

Op Smaak BV

Goede ervaring!
Goede begeleiding, communicatie en deskundigheid!
Zeer tevreden!!!

Ltv koeriers Carla Timmermans

Ik heb goede ervaring met please