Ruud la grand

Top bedrijf met hele goede service! Zelf via whatsapp in overleg en met foto’s 2 palmen uitgekozen. Eén dag later al bezorgd.

Een aanrader voor iedereen!😃

Service

Merel ten Brinke

Top service

Vriendelijk, kennis van zaken & snel.

Patrick

Goed geregeld en mooie bomen!

Snelle reacties, behulpzaam

Nico Kools

Superbedrijf. Hier is echt nog de klant koning. We hebben alleen maar positieve ervaringen met palmexpert. Vriendelijk personeel. Top kwaliteit bomen. En geweldige service.

Geweldige service

Warsha Ramkhelawan

Geweldig

Overzichtelijke website met duidelijke, volledige informatie & een mooi aanbod. Al heel snel na de bestelling kreeg ik informatie over het vervolg en de levering. Het was echt razendsnel. Ik kreeg... Overzichtelijke website met duidelijke, volledige informatie & een mooi aanbod. Al heel snel na de bestelling kreeg ik informatie over het vervolg en de levering. Het was echt razendsnel. Ik kreeg zelfs een foto van de bestelde spiraal en mijn vragen werden heel snel en duidelijk beantwoord. De bestelling werd op de aangegeven dag geleverd door een hele vriendelijke bezorger. De spiraal zelf is ook nog eens mooier dan ik had verwacht. Ik ga hier zeker nogmaals bestellen.

Ter Horst

Top bedrijf. Veel en vooral mooie sterke planten en bomen. Leuk personeel die je graag te woord staan en meedenken.

Vriendelijk

Koerhuis Multimedia

Goede uitleg en meedenkend!

Verstand van zaken en meedenkend !

Sanne van der Werf

Goede service!

Foto's sturen van de bestelde artikelen

Rianne Stevens

Super geholpen door Monique. Ondanks de drukte nam ze uitgebreid de tijd om ons te helpen en te adviseren.

Klantvriendelijkheid, enthousiasme, advisering, kennis.

Kramer

Zeer positief, prachtige olijfboom gekocht voor een redelijke prijs. Wel naar de locatie gereden om de boom uit te zoeken. De verkoper heeft ons goed geïnformeerd over wat de boom nodig heeft en hij... Zeer positief, prachtige olijfboom gekocht voor een redelijke prijs. Wel naar de locatie gereden om de boom uit te zoeken. De verkoper heeft ons goed geïnformeerd over wat de boom nodig heeft en hij is inmiddels netjes geleverd. Ik ben blij!

Goede service