d

Kan mijn code niet verzilveren 'omdat ik mij in het verkeerde land bevind' en kan geen melding maken van dit probleem

100% oplichting

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Danny, Je hebt een Tinder voucher gekocht. Zoals wij aangeven op onze site, kunnen deze niet buiten de EU gebruikt worden. Met vriendelijke groet, Anne

In t veld

Lekker makelijk

Goede ervaring

Fijn om te horen!

Leendertse

Buitenlands beltegoed opwaarderen

Uw ervaring

Waardeloos. Je kan op hun site wel voor een buitenlands nummer kiezen en betalen... achteraf als het dan niet lukt sturen ze een mail dat het niet mogelijk is!!! Weg geld!!!

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Govert Leendertse, Voor een spaans telefoonnummer bestelde je bij ons, in Nederland, beltegoed. Dat gaat helaas niet. Je provider heeft bepaalt dat het tegoed gekocht moet worden in het land... Beste Govert Leendertse, Voor een spaans telefoonnummer bestelde je bij ons, in Nederland, beltegoed. Dat gaat helaas niet. Je provider heeft bepaalt dat het tegoed gekocht moet worden in het land waar je telefoonnummer ook geregistreerd is. Met vriendelijke groet, Silvia

Brandon

JV

Niet weer

Ik ben mijn beltegoed van€15in 1keer kwijt hoe kan dit,voelt niet goed

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Eind november hadden we contact met je en hebben we de KPN code ter waarde van 15€ opnieuw aan je verzonden. Wij hebben geen inzicht in je verbruik. Daarvoor kan je het beste even... Beste klant, Eind november hadden we contact met je en hebben we de KPN code ter waarde van 15€ opnieuw aan je verzonden. Wij hebben geen inzicht in je verbruik. Daarvoor kan je het beste even contact opnemen met de KPN klantenservice. Met vriendelijke groet, Anne

Duiser

Makkelijk online opwaarderen

Gaat heb voor 15 euro opgewaardeerd maar heb maar 10 euro gekregen

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Extra beltegoed is een actie van je provider. Neem even met hen contact op mocht je hierover een vraag hebben. Met vriendelijke groet, Anne

Spangen coorporation

Makkelijk

snel en makkelijk

Fijn, bedankt!

Reactie Opwaarderen.nl:

Mocht je extra hulp nodig hebben, kunnen wij je via de klantenservice altijd helpen!