jerremy

Voor mijn vader

Uw ervaring

Bedrag is afgeschreven, code niet ontvangen.

Reactie Opwaarderen.nl:

Hoi Jerremy, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, hopelijk ben je goed geholpen! Mochten er nog vragen zijn, stuur ons gerust nog een bericht.

lyca

Online

Uw ervaring

slecht. geen code binnen gekregen na aankoop

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Armani, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, hopelijk ben je goed geholpen en heb je de code ontvangen. Groet Antoine!

Nicolette

Omdit dit online kon

Zeer slecht

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Nicolette, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Mochten er nog vragen zijn, stuur ons gerust nog een bericht.

Paul

Dacht dat het makkelijk zou zijn

Zeer slecht.
De dienst die geleverd is werkt niet en geen herroeping mogelijk!
Verwijzen naar Google en dragen totaal geen eigen verantwoordelijkheid.

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemorgen Paul, wij kunnen onder jouw e-mailadres geen aanvraag vinden. Zou je ons via het contactformulier kunnen benaderen. Digitale producten zijn uitgesloten van het teruggaverecht. Wij mogen... Goedemorgen Paul, wij kunnen onder jouw e-mailadres geen aanvraag vinden. Zou je ons via het contactformulier kunnen benaderen. Digitale producten zijn uitgesloten van het teruggaverecht. Wij mogen een reeds geleverde code niet opnieuw in ons systeem opnemen en doorverkopen aan een andere klant. Een terugboeking van het bedrag is dan ook niet mogelijk.

PIM

Waar anders opwaarderen?

prima

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback!

MIEKE

Goede bekende naam. En heel eenvoudig opwaarderen.

Uw ervaring

Snel simpel en héél makkelijk

Bedankt!

vroegop

Makkelijk

prima

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je tevreden bent met onze service!

Mehari

Telefoneren

Iik ben klant

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Mehari, zou je ons via het contactformulier kunnen benaderen en je vraag duidelijk kunnen uitleggen? Zodat wij samen het voor je kunnen oplossen! Fijne dag!

Particulier

Snelle levering van het bestelde produkt

Snel

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je tevreden bent met onze service! Groet Opwaarderen team

Christel van Dooren

Omdat het voor mij de goedkoopste optie en oplossing is.

Uw ervaring

Top. Snelle reactie op mijn vraag. Had zelf een foute mail gestuurd. Direct gereageerd naar aanleiding van de opwaardeer code. Geweldige service. Kreeg een snelle reactie. En dat op 31-12-2023. Mijn... Top. Snelle reactie op mijn vraag. Had zelf een foute mail gestuurd. Direct gereageerd naar aanleiding van de opwaardeer code. Geweldige service. Kreeg een snelle reactie. En dat op 31-12-2023. Mijn dank hiervoor.

Beste klant,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.
Team Opwaarderen.nl