Avis

1848 avis
Evaluer ce site

96% des clients recommandent cette société.

1848 Avis

Steemans Richard

Snelle levering maar bij defecte geleverde batterij blijf je in de kou staan. Nieuwe batterij heeft na levering een max vermogen van 75% van het normale vermogen, maar batterij is in orde wordt... Snelle levering maar bij defecte geleverde batterij blijf je in de kou staan. Nieuwe batterij heeft na levering een max vermogen van 75% van het normale vermogen, maar batterij is in orde wordt beweerd.
Men kan beter bij een eerlijke verdeler een batterij kopen van kleiner vermogen met beter resultaat of met aangegeven vermogen.

Réaction de la onlinebattery:

Beste Richard,
Beste Richard,
Wat een vreemde review. Na een maand contacteer je ons dat de batterij onvoldoende vermogen heeft, we spreken af voor een test en bij de eerste test blijkt inderdaad dat er sprake is van een vermogensverlies. Waarop we een capaciteitstest van de batterij willen doen. Jouw reactie is "ik weet genoeg" en vertrekt met gierende banden. Nog nooit meegemaakt. Zeer vreemd om dit in een review te schrijven met halve waarheden.

MARC SORNASSE

Aucun contacte

Points forts

Rapide

Points d’amélioration ou des conseils

Date de livraison et societe