In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

Marjolein willemse

R. Strijker

Ik heb volgens mij het bestelde nog niet binnen. Misschien een tip om zeker te weten dat de bestelling al bij de klant is, voordat er een onderzoeksmailtje de deur uitgaat.

Reactie Onderwijs Maak Je Samen:

Beste heer/mevrouw,
Deze review e-mails worden automatisch verzonden. In het geval van voorverkoop is dat dus niet tegen te houden.
We hopen dat je na ontvangst van het gloednieuwe product...
Beste heer/mevrouw,
We hopen dat je na ontvangst van het gloednieuwe product een positieve(re) mening hebt over onze webwinkel.
Groet, Iris

Kloosterboekwinkel Wittem

Ik gebruik de posters tijdens intervisiebijeenkomsten met nieuwe of startende collega's en nu ook om leerlingen aan te moedigen nu ze thuis moeten werken. Het zijn fantastische citaten die voor... Ik gebruik de posters tijdens intervisiebijeenkomsten met nieuwe of startende collega's en nu ook om leerlingen aan te moedigen nu ze thuis moeten werken. Het zijn fantastische citaten die voor meerdere doeleinden gebruikt kunnen worden. Bij 5-minuten-formatief heb ik een workshop gemaakt en gedeeld met collega's. Jullie hebben prachtig materiaal om het onderwijs leuker en activerender te maken. Dank.

Gebruiksvriendelijk en snel.

Geen bericht gekregen dat product was verzonden. En wanneer het zou arriveren. Dat vind ik vervelend. Boek verder is prima en naar verwachting

Reactie Onderwijs Maak Je Samen:

Dank voor de tijd voor het invullen van de review!
Dank voor de tijd voor het invullen van de review!
Wat vervelend dat je geen verzendbevestiging hebt gezien. Dit gaat eigenlijk wel automatisch wanneer ons verzendhuis de pakketjes verstuurt. Weet je zeker dat het niet in de ongewenste mail/spam zit? Maar het belangrijkste: gelukkig heb je het inmiddels ontvangen!
- Groet, Iris

Korenbloem

Geen bijzonderheden

Goed zoeksysteem, snelle levering.

Prima en snel