In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

Snel en gemakkelijk

Het boek moest ik aanschaffen ivm studie en was meteen voorradig.

Cardijnschool

Het contact met de klantenservice was uitstekend. ik had problemen met de betaling en ze hebben mij meteen heel snel verder geholpen.

Goede ervaring. In eerste instantie leek het product niet verzonden (na een week niets ontvangen). Na contact met klantenservice is nieuwe bestelling gelijk verzonden (achteraf kwam eerste... Goede ervaring. In eerste instantie leek het product niet verzonden (na een week niets ontvangen). Na contact met klantenservice is nieuwe bestelling gelijk verzonden (achteraf kwam eerste bestelling nog binnen --> dit is retourgestuurd naar Onderwijs maak je samen).

Prima webwinkel

Het is niet altijd gemakkelijk om de producten te vinden.

Reactie Uitgeverij OMJS:

Dank voor het achterlaten van een review!
Dank voor het achterlaten van een review!
Ik zag je opmerking over de vindbaarheid. Om de webwinkel te verbeteren ben ik benieuwd waar dit aan ligt. Wist je van te voren al wat je wilde, maar kon je het in de categorieën of via de zoekbalk niet vinden? Of was je aan het neuzen? Wat maakt het lastig? Wat mis je nog om het wél sneller te vinden?
- Groet, Iris

Snelle levering en goed niveau boeken