Angela klijn

Op zich een goede ervaring opgedaan, de late levertijd en de informatie hierover was onder de maat

goede prijs

levertijd specificeren voor aankoop, en klant informeren bij vertraging

Marie Maijntz

Ruim assortiment, vriendelijk personeel

Chris Van Wunsel

Teleurstellend. Twee dagen nadat ik mijn bestelling gedaan had, werd er geleverd. Jammer genoeg niet het juiste product. Ik stuur onmiddellijk een mailtje, tot nu toe nog geen antwoord. Ik... Teleurstellend. Twee dagen nadat ik mijn bestelling gedaan had, werd er geleverd. Jammer genoeg niet het juiste product. Ik stuur onmiddellijk een mailtje, tot nu toe nog geen antwoord. Ik telefoneer en krijg de voicemail. Ik spreek een bericht in en ook hier tot nu toe geen antwoord. Ik zit dus met een product dat ik niet besteld heb en de firma weigert blijkbaar elk contact.

Antwoorden op e-mails of telefonische berichten.

Reactie NaaimachineDiscount-Erens.nl:

??? Beste...in deze Corona tijd zijn we idd, niet de gehele dag op de zaak, maar @mails beantwoorden we zeker !!!
Welk artikel heeft u niet goed geleverd gekregen ?
Anders gewoon terugsturen...
Welk artikel heeft u niet goed geleverd gekregen ?
Anders gewoon terugsturen op onze kosten en juiste artikel wordt vergoed...
Mvg

J.M. Beun

directe informatie

Ronald Keehnen

Product precies wat ik zocht. Snelle levering en terugbetaling van teveel betaalde bezorgkosten.
Uitstekende service.
Dank!

Al beschreven hierboven.

Geen.

Wendy Hofwegen-ten Hoope

Snelle levering, maar niet alles was leverbaar ondanks dat het op site wel stond aangegeven als leverbaar

Duidelijke omschrijving van het product

Goed aangeven of iets leverbaar is. Nu heb ik bij een andere webshop ook nog wat moeten kopen en dus 2 keer verzendkosten betaald. Als ik had geweten dat 1 alleen niet geleverd zou kunnen worden,... Goed aangeven of iets leverbaar is. Nu heb ik bij een andere webshop ook nog wat moeten kopen en dus 2 keer verzendkosten betaald. Als ik had geweten dat 1 alleen niet geleverd zou kunnen worden, had ik de andere goederen ook niet besteld. Nu dubbele kosten voor verzenden gehad.

Marietje de hulp

Geleverd volgens bestelling binnen een redelijke tijd.

Geleverd volgens bestelling binnen een redelijke tijd.

Ga zo door.

Bezoekerwalter van ginneken