Flevolandse Theatervereniging JTL

Komen afspraken na

Daisy Arets

Super!

klantvriendelijk, duidelijke uitleg

Bij online aankoop van naaimachine, de juiste accessoires erbij vernoemen zoals bijv spoeltjes, naalden.

Petra Van der Pol

E nr perfect

Correct en snel

C. Hellinga-Krook

Makkelijk te vinden wat je zoekt.

Geen.

Tonnie Van der Burgh

Goede webshop, snel geleverd

Producten goed beschreven

ina alberts

Heel goed en snelle levering

perfect

Nadie

Ik had vier producten besteld. De borduurnaalden en de spelden met parel zijn goed en mooi. De punch needle heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ook had ik het luxe speldenkussen / doosje besteld. Het... Ik had vier producten besteld. De borduurnaalden en de spelden met parel zijn goed en mooi. De punch needle heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ook had ik het luxe speldenkussen / doosje besteld. Het product dat ik kreeg was niet het product op de foto, er zat een andere print op en het was geen doosje. Er zat een houten schijf onder waar je verder niks mee kon. Deze koste 13 euro, maar is niet meer waard dan drie euro. Erg jammer.

Snelle levering en mooie borduurnaalden en spelden met pareltjes.

Het viel me op dat u producten doorverkoopt vanuit wish. U vraagt teveel geld voor een spelden draaidoosje en een speldenkussen. Ik heb zo mijn best gedaan niks te bestellen uit china. Ik ben erg... Het viel me op dat u producten doorverkoopt vanuit wish. U vraagt teveel geld voor een spelden draaidoosje en een speldenkussen. Ik heb zo mijn best gedaan niks te bestellen uit china. Ik ben erg teleurgesteld dat dit zo moeilijk gaat. Ik doe mijn best goed te denken aan het milieu en aan de werkomstandigheden van de werknemers.

Sandra Van Reeth

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Bezoeker. U. van den Hurk

Snel en puntueel

Telefonisch contact

Goed nakijken war u plaatst, anders een ander laten doen.