Anja

Gebruikersvriendelijke website, behulpzame medewerker aan de telefoon en tot slot een supersnelle levering!

Duidelijke site, ruim assortiment, snelle levering

Maria teuben

Snelle levering goede kwaliteit spullen zeer tevreden

Nvt

Nvt

Ligthart

Makkelijke site snelle service

Nieuwe producten via de webwinkel besteld en ze waren de volgende dag binnen. Ik kom zelf vaker in Brunssum en ze hebben een leuke en grote winkel. Echte aanrader!

Goedkoop & een snelle levering.

H.de Putter

Prima ervaring. Heel deskundig. Heb mijn naaimachine gebracht om te maken. De monteur neemt contact op voor wat bertreft het probleem
Echt ben heel blij met deze vriendelijke mensen. En...

Persoonlijk contact
Alle fournituren die je nodig hebt zijn eršŸ‘

Nee hoor . Van mij een 10

Hele goede service, ongevraagd meedenken via de mail, bij kleine bestelling, complimenten!

Ongevraagd meedenken, goedkoopste oplossing voor verzending naar het buitenland bedacht, bedankt nog. En dit bij een bestellinkje van net tweeƫneenhalve euro, nogmaals m'n complimenten

Mijn bestelling was makkelijk een brievenbus pakket. maar werd toch in n enorme doos gestopt waar door verzendkosten belachelijk duur werden.

levering was waardeloos slechte kwaliteit . en veel te duur. en ik krijg geen reactie op mijn klacht. dat het bestelde belachelijk slechte kwaliteit is en dat t een brievenbus pakketje had kunnen zijn. slecht heel slecht.

Reactie NaaimachineDiscount-Erens.nl:

Beste, de bestelling van Badpakken vulling/cups zijn hoger als 3 Cm inclusief envelop...deze passen niet door een brievenbus of ze zouden al extreem plat gedrukt moeten worden wat de cup niet ten goede komt.
Daar u van mening bent dat het ook nog een zeer slechte kwaliteit is kunnen wij niet in ons vinden. Daar het merk PRYM hierin wel koploper is van kwaliteit qua fournituren en wijzelf dit artikel ook al meer dan 25 jaar in het assortiment hebben en nog geen klacht hebben mogen ontvangen. Jammer...hopen u volgende keer beter van dienst te kunnen zijn.
Het team van Naaimachinediscount-erens

Correct en alert bedrijf.

Direct bij de bevestiging werd vermeld dat 1 artikel in de bestelde kleur niet op voorraad was. Ik antwoordde dat een andere kleur ook prima was. En inderdaad bij de aflevering zat dat artikel erbij. Wat betekent dat zij de mail goed in de gaten houden!

Suzanne

Snel besteld en snel bezorgd

Snelle verzending / bezorging

Jannie Van Vliet

Website is wat gecompliceerd, de bestelling werd vlot en snel geleverd.