Klant

Deze winkel probeert wel om een goede service te geven, maar doordat deze winkel blijkbaar afhankelijk is van trage toeleveranciers, kan de belofte om snel aan de klant te leveren niet waargemaakt... Deze winkel probeert wel om een goede service te geven, maar doordat deze winkel blijkbaar afhankelijk is van trage toeleveranciers, kan de belofte om snel aan de klant te leveren niet waargemaakt worden. Na 1,5 week had ik de bestelling dan toch in huis. De verzending is behalve snel verder perfect afgewikkeld, zeer goed verpakt en daardoor onbeschadigd gearriveerd.

Goede communicatie!

Is teveel afhankelijk van toeleveranciers en kan daardoor snelle verzending niet waarmaken.

Koos Willemsen

Uitstekend

Goede website en snelle levering

Chantal Diddens

Zeer tevreden. Snelle levertijd en navraag via telefoon of ik de juiste artikelen bestelde bij twijfel of meer keuze

Telefonisch contact

Solange

Makkelijk bereikbaar zelfs als leek op internet

alles goed geordend

voor mij geen enkele

Hilda Afman

We hebben nog geen bericht over verzending van ons pakje.Pakje hebben we nog niet ontvangen.

Betaling was snel geregeld

Communicatie over verzending

Jeannet Looye

Verliep netjes

Goede kwaliteit

Hoge verzendkosten bij een kleine levering en in afwachting wat terug te ontvangen van verzendkosten. Zou dat veranderen want dat kan weerhouden het produkt niet te kopen terwijl het achteraf dus... Hoge verzendkosten bij een kleine levering en in afwachting wat terug te ontvangen van verzendkosten. Zou dat veranderen want dat kan weerhouden het produkt niet te kopen terwijl het achteraf dus meevalt omdat je deels verzendkosten terug krijgt.

Joke Stam

Overzichtelijke site, vlotte levering

Snel gevonden wat ik nodig had

Product omschrijving kan beter. Moest nu bij de concurrent kijken wat de precieze functie was

D Dussenbroek

Nette, snelle afhandeling

Snel, keurig verpakt, prima afhandeling

Bezoeker

De site oogt soms onduidelijk. Bijvoorbeeld wat er allemaal in mijn mandje zit.

philippe decuyper

Snelle verzending en goed produkt

merkproduct aan goede prijs

info over gerelateerde producten, zoals beschermhoes, vermelden