Liesbeth Waltl-Berger

Geweldige service ! Het was hier veel te koud in Oostenrijk en ondanks super goede verpakking kwam de plant heeeel zielig aan in Tirol.Geen probleem , foto gestuurd en binnen 1 dag geld terug en in... Geweldige service ! Het was hier veel te koud in Oostenrijk en ondanks super goede verpakking kwam de plant heeeel zielig aan in Tirol.Geen probleem , foto gestuurd en binnen 1 dag geld terug en in maart opnieuw bestellen! Dank je wel Dewi voor jouw goede afwikkeling, Liesbeth.

Super klantenservice !

Eigenlijk niet

Samantha

Super goede klantenservice en prachtige kwaliteit orchideeen.

El Roz Lydia

Fleur magnifique expédition rapide

Ineke IJzermans

Fijne website met mooie planten!

Heel goed verpakt, mooie en gezonde planten

Berry

Niet bereikbaar voor commentaar

Advies geven ze niet en je krijgt een zieke bonsai. Die kaal word naar 2,5 maand. Dit had netjes opgelost kunnen worden . Nu moet ik mijn negatieve ervaring toch kwijt.

Reactie FloraStore.com:

Bedankt voor uw feedback.
Wat ontzettend vervelend dat u het zo heeft ervaren.
We hebben uw order even opgezocht, helaas hebben we nooit een e-mail van u mogen ontvangen.
Kunt u alsnog...
Bedankt voor uw feedback.
Wat ontzettend vervelend dat u het zo heeft ervaren.
Kunt u alsnog foto's sturen naar : service@florastore.com? Dan kijken we met u mee en zorgen voor een passende oplossing.
Onze excuses voor het ongemak

Ad van der Borght

It takes a while but they deliver.

Perfect verpakte plant komt 100% ok aan.

Niet erg snel.

de sarrazin

I first have received a wrong plant. I inform Florastore by email about the mistake and Florastore sent me very fast the right plant originally ordered .

Valkeners Guy

Mr Valkeners.
Site de fleur, très magnifique orchidée Vanda, rapidité de livraison, très rapide lors des questions via l’adresse mail, extrêmement serviable
Je ne peu que recommandée se...
Mr Valkeners.
Je ne peu que recommandée se site.
C’est pour cela que je donne le maximum 5 étoiles.