Mehdi

Le royaume des orchidées ! elles sont très belles et de très bonne qualité !

Fournier

Magnifique plantes belle surprise

Melanie

Die gelieferte Pflanze ist kräftig und gesund - für mich das Wichtigste bei einem Pflanzen-Versender!

JHMWOLTGENS@GMAIL.COM

Goed product, maar slechte communicatie over verzending.

Voorraad planten, beschrijving

Communicatie over verzending verwarrend, post.nl? DHL?
Geen mogelijkheid voor begeleidende felicitaties en naam van verzender.

privato

Very efficient service , quickly response

Chantal Looy

Ik ben eigenlijk teleurgesteld. Bij alle buitenplanten die ik heb besteld valt veel blad af. Ik weet niet of dat komt omdat ze per post zijn opgestuurd?... maar ik heb veel minder blad over op een... Ik ben eigenlijk teleurgesteld. Bij alle buitenplanten die ik heb besteld valt veel blad af. Ik weet niet of dat komt omdat ze per post zijn opgestuurd?... maar ik heb veel minder blad over op een aantal planten en daar word ik wel verdrietig van. Ik heb ze nu nog niet buiten staan allebei bv. Dat is nog net te koud, het moet boven 5 graden celcius zijn en blijven. En ik heb ze niet teveel water gegeven. Er was al veel blad vanaf toen ik ze uit de doos haalde. Vooral bij de Bougainvilleas.

Mooie planten.

De planten kunnen wat voller worden gekweekt. Bij Intratuin, Coppelmans zijn ze echt wat voller.

Eldred

Parfait, parfait, parfait

LE

Pour une première commande sur le site Excellent en termes de livraisons .

Swen Wittig

Ihr seit sehr freundlich und erfahren.

Reactie FloraStore.com:

Lieber Swen,
Vielen Dank für Ihr Feedback, wir werden es in Zukunft berücksichtigen.
Mit freundlichen Grüßen,
Florastore

DUPOUY

Je n'ai pas encore reçu le colis depuis le 13 Avril

Reactie FloraStore.com:

Cher Dupouy,
Cher Dupouy,
Merci pour vos commentaires. Nous constatons que votre colis a mis 4 jours ouvrables pour arriver, malheureusement il y avait un week-end entre les deux qui a causé un retard.
Cordialement,
Florastore