RK

Drie kamerplanten besteld, 30 - 40 cm.

Mooie en goede kamerplanten.
Zeer goed verpakt, niet eerder zo gezien.

Extra informatie: info over meerderjarigheid.

Gallois Océane

Contente de la réactivité de Flora store

Zweep

Grisey

Première commande chez vous

Cher Grisey,
Cher Grisey,
Merci pour votre avis, nous sommes ravis que votre plante soit arrivée à bon port malgré le transport. Nous espérons que vous apprécierez la plante pendant longtemps.
Cordialement,

nvt

alles

2 phalaenopses 1 bella fantasties 1 caro 70 %minder als bella

Marco Boogert

Goede en snelle levering

snelle levering

Betere (uitgebreide) beschrijving van hoe de plant (Vanda) verzorgd moet worden, bijvoorbeeld een A4 met tekst.

Beste Marco,
Voor alle verzorgingstips over de Vanda verwijs ik u graag door naar onze plantengids. https://www.florastore.com/nl/plantengids/vanda/
Mocht u nog vragen hebben kunt u ons...
Beste Marco,
Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd een mail sturen naar Service@florastore.com

Sundjaja

Liefertermin konnte überhaupt nicht eingehalten werden

Beste Sundjaja
Beste Sundjaja
Vielen Dank für Ihr Feedback, wir werden versuchen, es zu verbessern. Leider ist es im Moment sehr schwierig, weil die Pflanzen sehr schnell ausverkauft sind. Wir hoffen, dass wir Sie wiedersehen und Ihnen ein besseres Erlebnis bieten können.
Mit freundlichen Grüßen,