Van Dorp

Super eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Komen afspraken na en bieden een TOP service. De kussens zijn echt geweldig.Echt waar voor je geld!

Geweldige service!!!

Francky Samyn

Het verkoopplatform is duidelijk en eenvoudig. Voor iedereen toegankelijk.

Kwaliteitsvol met vakmanschap afgewerkt product.

Francisco

Over het algemeen erg tevreden over de kwaliteit van het product. Hier en daar nog wel ietswat schuine afwerking van de naden maar dit valt niet heel erg op tenzij je er echt naar op zoek gaat. Over het algemeen erg tevreden over de kwaliteit van het product. Hier en daar nog wel ietswat schuine afwerking van de naden maar dit valt niet heel erg op tenzij je er echt naar op zoek gaat.

Communicatief ook een erg fijne ervaring, je wordt snel en goed op de hoogte gehouden van de status van je product en bezorging.

Punt van aandacht echter: LET OP als je een product koopt wat relatief lang is (wij hadden een enkel kussen van 180cm x 40cm x 8cm), want het product wordt namelijk dubbelgevouwen en strak met tape opgestuurd. Dit zorgde ervoor dat wij niet meteen van het product konden genieten want het zorgt voor ontzettend veel plooien en misvorming in het schuim. Pas na zo'n 4 tot 5 dagen was dit er bij ons helemaal uit.. Het lost zichzelf op maar niet erg netjes aangezien nergens vermeld stond dat lange producten zo verstuurd worden. Van de koper kregen wij te horen dat dit gedaan wordt (en ik citeer) "omdat alle vervoerders een pakket boven de 170CM niet meer aannemen of hier een desbetreffend groot bedrag voor vragen dat dit niet realistisch is." Onze gedachte was dan ook: had het ons laten weten, dan hadden wij misschien meer betaald voor een verzending OF in elk geval er rekening mee kunnen houden na ontvangst van product.

Kwalitatief goed product voor een realistische prijs. Fijne communicatie met verkoper. Let echter op met lange producten laten versturen.

Latumeten

Zeer positief

Geleverd product was boven verwachting en snel geleverd

OL Vrouw

goed advies, goede kussens, goede levering

Wie

Prima, dik tevreden

Duidelijke website, alles helemaal naar eigen inzicht samenstellen. Verwachtingen worden goed gemanaged en nagekomen.

Daan

Goed en degelijk, volgens afspraak geleverd

kwaliteit

bloemen

Goed komt afspraken na

goede prijs kwaliteit snelle levering

Bootsma

Goed contact, duidelijke website, goed op de hoogte van levering en natuurlijk kussens naar wens

Els

Wij hadden 2 kussens besteld, maar na ontvangst bleken ze net een paar cm groter dan we hadden aangegeven. Daardoor paste 1 van de kussens niet op de plek waar we ze wilden hebben. Toen ik hierover... Wij hadden 2 kussens besteld, maar na ontvangst bleken ze net een paar cm groter dan we hadden aangegeven. Daardoor paste 1 van de kussens niet op de plek waar we ze wilden hebben. Toen ik hierover contact opnam was dat geen probleem. Ik kon het kussen kosteloos terug sturen en binnen een week was het kussen op de juiste maat in huis. Heel blij met deze service!

Fouten worden snel en kosteloos hersteld. Ze doen wat ze aangeven.