Ik heb een hele goede ervaring met de autofinancier.
Voor de 2e keer nu een financiering via hun aangevraagd. Aangezien mijn gegevens al bekend waren, was de financiering in een paar minuten...

De snelle afhandeling en persoonlijk contact spreekt heel erg aan.

Satish

Vriendelijk personeel, goed geholpen en bereid snel te schakelen.

Sterk in communicatie. Open in het weekend.

Fijn contact en vlot geholpen.

Doen wat ze zeggen.

Prima contact, Helder, duidelijk en zeer behulpzaam in het meedenken

Duidelijkheid en de wil tot meedenken

Saartje

Al enkele jaren ben ik klant en ben hartstikke tevreden. De communicatie verloopt soepel, de mensen zijn behulpzaam en er wordt snel gewerkt.

De slagvaardigheid valt me telkens weer op, evenals de prettige manier van communiceren.

Melissa

Ik ben steeds prima en snel geholpen

Snel, goede communicatie

Ashkan

Beginnend ondernemer, zonder jaarcijfers al een financiering gekregen. Sinds die tijd heb ik me vaste contactpersoon die me kent en mijn situatie kent en meedenkt. Door deze service heb ik vrienden...

Vaste contactpersoon, snelle service, meedenkend, alles duidelijk en overzichtelijk

Kobus

Vriendelijk mensen, persoonlijk contact en snelle duidelijke service

Snel en ervaren mensen

Bas Kroon

Top bedrijf, snelle nette afhandeling. Deskundig en vriendelijk personeel. Niks op aan te merken!

Geen eindeloze keuzemenu's aan de telefoon, en de medewerkers lijken bijna een collectieve intelligentie te hebben. Als je iemand spreekt en een uur later weer belt, weet de andere medewerker direct waar het over gaat en wat te doen, alsof je dezelfde persoon weer spreekt!

Kelly roos

Onze ervaring met dit bedrijf is niet erg goed we zijn 2 weken bezig geweest alles rond te krijgen hebben 3 contracten moeten ondertekenen bij 2 verschillende banken
Eerst een contract met...

Ze nemen snel contact met je op als je een mail stuurt

Reactie De Autofinancier:

Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Zoals u heeft gemerkt werken de banken met verschillende acceptatie criteria. Als tussenpersoon willen wij altijd het beste voorstel voor onze klanten. In uw situatie was dit het best mogelijke voorstel. Wij zullen er alles aan doen om in de toekomst de snelheid van de afwikkeling te waarborgen. Met vriendelijke groet, De Autofinancier