Andy Verhofstadt

Ik ben zeer tevreden over de kantvriendelijkheid, het snelle handelen en de terug koppeling hiervan. Ook de extra service met het advies om meerdere leningen bij elkaar te voegen met uiteindelijk...

Nogmaals het advies en service om eventuele andere leningen mee te nemen in de overeenkomst. Super

Marty schepers

Goede uitleg en Hulp tijdens onze vakantie zodat alles in orde gemaakt kon worden

Filip

Hele snelle afhandeling van de financiele dienstverlening door het bedrijf, werd snel terug gebeld en alles kon zo via wat heen en weer e-mailen geregeld worden! Binnen enkele dagen was de betaling...

-Goede communicatie, heel direct en duidelijk met de juiste informatie.
-Snelheid van de levering van diensten
-Alle personen die ik gesproken heb waren vriendelijk en klantgericht.

Zeer behulpzaam
geen vraag te veel
vriendelijk personeel
makkelijk door middel om app te gebruiken

Geen opmerking

Super vriendelijke medewerkers die alles voor je snel regelen. Zeer snelle service

Dijkman

Goede ervaring omtrent het afsluiten van een lening. Het bedrijf geeft goede adviezen denkt goed mee.

Denkt goed mee
Niets is te veel gevraagd
Helpt je goed mee met wat je allemaal nodigt hebt
Houd je goed op de hoogte van de stand der zaken

Sebastiaan

Mijn eerste review ooit. Maar ze verdienen hem. Binnen 24h na gesprek dealer alles geregeld via De Autofinancier. Geweldig

Snelheid van helpen
Duidelijk overzicht

O. Buyukodabasi

Ervaring is super goed! Dit is mijn tweede financiering voor een auto en ben zeer tevreden hoe alles afgehandeld wordt. Communicatie is uitstekend!

Makkelijk om in contact te komen, zijn heel snel met afhandelen, geen kleine letters.

Gerben

Zeer tevreden over de gehele afhandeling en men is erg vriendelijk, houden je op de hoogte en snel in de verwerking. Enkel lovende woorden over hoe men dit zo snel voor mij hebt kunnen regelen,...

Zie bovenstaand, vriendelijkheid, snelheid en professioneel.

Netjes en duidelijk te woord gestaan aan de telefoon.Alle vragen mijnerzijds open en eerlijk beantwoord.

Zie boven.