M.Hamdan

Heel snel!

Sterke en/of verbeterpunten?

De hoeveelheid bladzijdes....kan korter lijkt mij

Changoe

Zeer ervaren personeels die u zeer vriendelijk tewoord staan.

Frans van Aert

Zeer correct bedrijf , zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Zeer goede service.

Van den Berg Services

Goede ervaring met vriendelijke mensen.

Sterke en/of verbeterpunten?

Beter communiceren welke partijen er allemaal mee doen, contact met de autofinancier maar aan het eind twee extra partijen die mee doen maar wat niet medegedeeld wordt. Was dus erg terughoudend toen... Beter communiceren welke partijen er allemaal mee doen, contact met de autofinancier maar aan het eind twee extra partijen die mee doen maar wat niet medegedeeld wordt. Was dus erg terughoudend toen ik mail kreeg van die twee partijen.

Suzanne Graauw

Ik ben echt supertevreden! Jullie denken goed mee en helpen mij om de benodigde dingen te regelen, waar ik niet goed in ben,maar door de duidelijke uitleg is alles gelukt. Fijne service en een goede... Ik ben echt supertevreden! Jullie denken goed mee en helpen mij om de benodigde dingen te regelen, waar ik niet goed in ben,maar door de duidelijke uitleg is alles gelukt. Fijne service en een goede deal! Ook fijn dat dingen via app kunnen en dat jullie tot 21 uur bereikbaar zijn!

IrvinBouwFase

Edwin Schaap

Mijn ervaring is heel goed

Sterke en/of verbeterpunten?

Snelle afhandeling zonder de zorgvuldigheid uit het oog te verliezen

Nvt

Goede ervaring, prima en snel geholpen

Sterke en/of verbeterpunten?

Alles duidelijk doorgenomen, geen verbeterpunten

G Kirrage

Zeer positief

Sterke en/of verbeterpunten?

Snelle, vriendelijke en duidelijke service

Uitvaartverzorging A.W. Broekema

Voor de 3e keer financiering via De Autofinancier geregeld. Ook nu is het contact bijzonder prettig!

Sterke en/of verbeterpunten?

Tijdens de corona-periode kregen wij - ongevraagd - de mogelijkheid de inlossing enkele maanden op te schorten. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt, maar het geeft wel aan dat De Autofinancier... Tijdens de corona-periode kregen wij - ongevraagd - de mogelijkheid de inlossing enkele maanden op te schorten. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt, maar het geeft wel aan dat De Autofinancier meedenkt met haar klanten!