Veerman

Sterke en/of verbeterpunten?

veel info, op het laatst geen enkele info meer. Verkoper wist eerder dan wij hoe het ervoor stond

R. Soer

Zeer goede ervaring ondanks met meerdere werknemers aan de telefoon gezeten. Waren ze exact op de hoogte wie wat met mij besproken had. Goede korte lijnen en duidelijk geen verrassingen.

Sterke en/of verbeterpunten?

Offerte aangevraagd voor auto verzekering, deze uiteindelijk geactiveerd, des ondanks hierover 3 maal de vraag gehad of ik interesse had in een verzekering terwijl deze via aanbeveling in gang is... Offerte aangevraagd voor auto verzekering, deze uiteindelijk geactiveerd, des ondanks hierover 3 maal de vraag gehad of ik interesse had in een verzekering terwijl deze via aanbeveling in gang is gezet.

Leo

Een mooie auto te koop gezien nu nog een financiering.nou dat was snel en vakkundig geregeld bij De autofinancier.alles op gestuurd via Whatsapp.controleren ze het voor mij ze sturen het op voor... Een mooie auto te koop gezien nu nog een financiering.nou dat was snel en vakkundig geregeld bij De autofinancier.alles op gestuurd via Whatsapp.controleren ze het voor mij ze sturen het op voor mij.alles super geregeld.top!!!!

Niets te melden

Minten

Duidelijke uitleg en snelle reactie

Sterke en/of verbeterpunten?

Alleen beter vermelden van wie de kopiën verstuurd moeten worden, van Dhr of Mevr.

Bjørn Hoveniersbedrijf vof

Het contact is prettig, vlot en netjes. Ze bellen gelijk terug, zelfs in de avond, en geven helder antwoord.

Sterke en/of verbeterpunten?

Sterke punten zijn het snel reageren en terug bellen. Ook prettig is dat als je ze belt de persoon die je aan de lijn krijgt je ook kan helpen en je dus niet hoeft door te schakelen. Hierdoor hoef... Sterke punten zijn het snel reageren en terug bellen. Ook prettig is dat als je ze belt de persoon die je aan de lijn krijgt je ook kan helpen en je dus niet hoeft door te schakelen. Hierdoor hoef je niet elke keer je verhaal op nieuw te doen.

vd Linden

Ik ben zeer goed en professioneel geholpen door hele vriendelijke medewerkers. Snelle service met duidelijke afspraken.

Sterke en/of verbeterpunten?

Misschien niet te veel bellen om te vragen of het nog door gaat. In mijn geval, moest ik een auto vinden die mij past. En die kon ik niet binnen twee-drie weken vinden.

klusbedrijf kobe

Heel goed doen heel erg de best netjes aan de telefoon fijn om dat het via hun geregeld is met de auto super

Danijel milosevic

Goed bedrijf aardig man super

Goed man en op recht

Samuel Kuizenga

Ik heb een financiering van een auto geregeld via dit bedrijf

Sterke en/of verbeterpunten?

het bedrijf werkt tot avonds laat 21:00 ,dit is erg prettig voor contact en het contact was erg makkelijk.via de app of bellen.
ze waren goed bereikbaar.
ik zie nog wel verbeterpunten in...
ze waren goed bereikbaar.
ik zie nog wel verbeterpunten in de informatie vestrekking van het proces van de financiering. Ik wist op sommige momenten niet wat de status was en of ik nog iets moest regelen.

verder een erg fijn bedrijf en ik heb alles prettig ervaren.

Ilona van dreumel

Snel, goed en duidelijk