Yvonne

Met Valentijnsdag een boeket rode rozen ontvangen, die waren eigenlijk de moeite van het op de vaas zetten niet waard. Twee dagen later hing alles slap. Ik zou vandaag nieuwe krijgen. Niets gezien.... Met Valentijnsdag een boeket rode rozen ontvangen, die waren eigenlijk de moeite van het op de vaas zetten niet waard. Twee dagen later hing alles slap. Ik zou vandaag nieuwe krijgen. Niets gezien. Ik heb 3 keer gebeld, ik zou terug gebeld worden. Niets gehoord.

Zeer slechte service

Goldfish

Prima, maar een luxe optie met meer exotisch fruit zou fijn zijn.

Erg dure mand. Inhoud sloot absoluut niet aan bij afbeelding. Een reuze Pomelo of zo iets nam de hele mand in beslag. Absoluut niet geschikt voor een zieke 93 jarige.

Dick van Kampen

Zeer mooie fruitmand voor een redelijke prijs en keurig op tijd bezorgd. Zelfs in deze toch al hectische periode.

R.Nieuwpoort

Had voor dat geld wat ik betaald heb. Net zo goed bij de bloemist om de hoek kunnen gaan. Foto is meer dan het gehele boeket ,a 45 euro.
Tevens het kaartje was zeiknat en onleesbaar geworden,...
Tevens het kaartje was zeiknat en onleesbaar geworden, wat nu een verrassing. Bezorgers zeer ongeïnteresseerd, en niet goed Nederlands sprekend.
Het is helaas gebeurd, maar dit bedrijf zou ik niet aan bevelen aan mijn relaties.

Snel en goed geregeld

J. Verhoeven

Erg teleurstellend! De 2 boeketten besteld voor mijn moeder's begravenis waren magertjes, totaal een andere kleur dan op de foto en waren verlept bij aankomst. Het meest kwetsende is dat er totaal... Erg teleurstellend! De 2 boeketten besteld voor mijn moeder's begravenis waren magertjes, totaal een andere kleur dan op de foto en waren verlept bij aankomst. Het meest kwetsende is dat er totaal niet op mijn klacht en verdere email wordt gereageerd door de klanten service.

Patricia

Goede bezorg snel een lekker mooi fruitmand ?