Alles erg makkelijk te bestellen, enkel niet geleverd wat besteld is

Bas

"Wij werken met dagverse producten, daarom kan de foto iets afwijken van het geleverde product"

Het 'Sweet Symphony' boeket was aanzienlijk afwijkend van de foto.

NORMAAL...

Het 'Sweet Symphony' boeket was aanzienlijk afwijkend van de foto.

NORMAAL formaat (zoals op de foto), zelfs als deze afwijkt van de foto zou je een fatsoenlijk aantal roze rozen verwachten. Mijn bestelling was een GROOT formaat en bevat veel minder roze rozen dan de foto op normaal formaat aantoont (maar 3 in totaal in mijn boeket). Qua verhouding met het formaat vallen deze bedoelde eye catchers helaas niet op.

Ook zitten er bloemen tussen die niet op de foto staan afgebeeld. Dit is niet per se een minpunt, maar kan van belang zijn voor personen met allergieën.

Behalve het gebrek aan roze rozen waardoor het boeket nu heel nadelig is beïnvloed in haar presentatie, is het voor de rest een prima boeket.

De vervangende bloemen nemen wel veel plaats in beslag wat beter gevuld had kunnen worden met andere bloemen van de afbeelding naar mijn mening.

De verpakking en bezorging zijn super!

Mvg,

Bas

Pri

Prachtige bos, snel en goede service!

patricia de Hoop

Gewoon goed

Martin

Bloemetje was snel en goed geleverd. Erg blij mee

Renata Timmerman

Matig, levering is twee keer uitgesteld

Reactie 123BloemenBestellen.nl:

Beste Renata,
Beste Renata,
Wij hebben u destijds per mail geïnformeerd over de enorme drukte en de vertraging in de bezorging. Omdat wij geen bericht van u hadden ontvangen dat u hier niet achter zou staan, is uw bestelling bezorgd op de dag dat wij het wel konden garanderen.
Nu zie ik achteraf helaas in uw review dat u niet blij bent met de bezorging. Het spijt me dat het zo is gelopen.
Team - 123BloemenBestellen.nl

M.A. Bolwerk

Ondanks mijn vermelding dat het boeket bezorgd moest worden op 3 hoog, bij een zieke, werden de bloemen in de hal van de flat achtergelaten. Ze werden gelukkig door een andere bewoner gevonden en... Ondanks mijn vermelding dat het boeket bezorgd moest worden op 3 hoog, bij een zieke, werden de bloemen in de hal van de flat achtergelaten. Ze werden gelukkig door een andere bewoner gevonden en later alsnog bezorgd.

123bloemenbestellen.nl

Op tijd bezorgt , mooie bos bloemen

Hans Boke

In één woord prima.