Goede adviezen toen ik belde over een te bezorgen bloemstuk. Kewurig afgeleverd en was boven verwachting. Helemaal top.!

Corrie Weststrate

1/10

Erg slecht

R.G.Smant

1/10

Ik had een rouwboeket besteld voor mijn overleden broer.Hoewel goed doorgegeven ontbrak op het lint een naam.Men wilde niet verder gaan dan terugbetaling van de kosten van het lint,14,95 euro.Nu 5... Ik had een rouwboeket besteld voor mijn overleden broer.Hoewel goed doorgegeven ontbrak op het lint een naam.Men wilde niet verder gaan dan terugbetaling van de kosten van het lint,14,95 euro.Nu 5 weken later en 5 telefoontjes verder is het nog niet terugbetaald.Men wil het klaarblijkelijk niet terugbetalen.Ga niet met deze bedenkelijke figuren in zee.

GvP

1/10

Slecht. Rouwstuk besteld speciaal hier omdat er op de site staat dat ze op maandag leveren. Maandag eind van de dag was er nog niks bezorgd. Gebeld, vaag verhaal dat er niet voldoende verse bloemen... Slecht. Rouwstuk besteld speciaal hier omdat er op de site staat dat ze op maandag leveren. Maandag eind van de dag was er nog niks bezorgd. Gebeld, vaag verhaal dat er niet voldoende verse bloemen waren en ze dinsdag het stuk gingen bezorgen. Zonder overleg dus, terwijl ze mijn telefoonnummer hadden. Het uiteindelijk geleverde stuk leek in de verste verte niet op het stuk op de foto, veel groen, weinig bloemen. Ik begrijp dat het nooit precies hetzelfde kan zijn, maar dit was echt iets heel anders. Enorme kaart (die ik erbij had besteld) die niet in verhouding staat met het bloemstuk. Floweraccount stelt ook niks voor, de status van mijn bestelling staat nu nog steeds op 'in behandeling'. Nooit meer.

A. den Hertog

9/10

Prima ervaring met dit bedrijf. ‘s Avonds online een boeket besteld en de volgende dag rond het middaguur was het al bezorgd bij de jarige. Op de foto te zien was het boeket vrijwel zoals ik het... Prima ervaring met dit bedrijf. ‘s Avonds online een boeket besteld en de volgende dag rond het middaguur was het al bezorgd bij de jarige. Op de foto te zien was het boeket vrijwel zoals ik het besteld had en ook de jarige vond het een prachtig boeket.
Ik kreeg keurig na de online betaling een betalingsbevestiging en ook een mail dat het boeket gemaakt en geleverd wordt door een bloemenzaak in de directe omgeving van de jarige. Dat is ook wel zo handig.
Ik ben enthousiast over 123 bloemenbestellen.nl!

Mdh

7/10

Goed. Ook verse boeketten

Saskia Janssen

6/10

Ik had de extra grote bos van €50 besteld. De foto die ik van vrienden kreeg leek meer op het formaat van de normale bos die op de website stond. Veel groen (was aangegeven dan sommige bloemen niet... Ik had de extra grote bos van €50 besteld. De foto die ik van vrienden kreeg leek meer op het formaat van de normale bos die op de website stond. Veel groen (was aangegeven dan sommige bloemen niet leverbaar waren maar wel goedkoop om daar groen voor in de plaats te doen). Wil niet klagen omdat ik mn vrienden daar ook verder niet mee lastig wil vallen. Maar ik bestel hier niet meer.