g.v.ravenswaaij

Bestelling goed afgehandeld

Wiegman

Redelijk tevreden het plaatje waarop wij besteld hadden was anders dan wat er geleverd was. Vond het minder mooi dan het plaatje

Mieke Vergeer

Goed verzorgde bloemen geleverd.

Ineke zwrt

Keurig geregeld.

Edwin en Tini Gutker

Bijzonder slechte ervaring: boeket was na een paar dagen verlept, niet meer om aan te zien. Terwijl de andere ontvangen boeketten van Topbloemen nog prachtig waren. Ik zal dan ook niet meer gebruik... Bijzonder slechte ervaring: boeket was na een paar dagen verlept, niet meer om aan te zien. Terwijl de andere ontvangen boeketten van Topbloemen nog prachtig waren. Ik zal dan ook niet meer gebruik van uw firma.

Reactie 123BloemenBestellen.nl:

Beste klant, ik heb tevergeefs geprobeerd contact met u op te nemen inzake uw klacht. Echter krijg ik geen reactie van u. Ik had u graag laten kennis maken met onze Top service, want u heeft bij ons... Beste klant, ik heb tevergeefs geprobeerd contact met u op te nemen inzake uw klacht. Echter krijg ik geen reactie van u. Ik had u graag laten kennis maken met onze Top service, want u heeft bij ons altijd een vaasgarantie. Staat het boeket bloemen niet minimaal 6 dagen mooi op de vaas dan sturen we op onze kosten een nieuw boeket. Dit vermelden wij tevens op een flyer die we bij elk boeket toevoegen.

W.Huisman

Duidelijke informatie !

Truus van Knotsenburg

De bestelling is probleemloos en succesvol verlopen. De ontvanger was méér dan verrast.

Fien de Jong

Top service, mooie bloemen