Bezorging van het product

Monique

Super mooi boeket en supersnel ( binnen drie uurtjes!) geleverd! Dikke complimenten!

Brigitte

Prachtig rouwboeket.
Heel snel dezelfde dag nog geleverd

beggers@telfort.nl

Heel goed bevallen super mooi bloemstuk

Nieuwegeinse catering Company

Prima ervaring. We bestellen vaker en komt altijd goed

Anja

Met veel zorg een rouwboeket uitgezocht. Bestellen en betalen was gemakkelijk. Daarna ging alles mis, wat mis kon gaan.
Het boeket was er niet op de bestelde dag. Toen ik erover belde, kreeg ik...
Het boeket was er niet op de bestelde dag. Toen ik erover belde, kreeg ik te horen dat de bloemen niet beschikbaar waren.
Een dag te laat werd een lullig bosje met slappe bloemen bezorgd. De letters op het lint waren zo klein dat een vergootglas nodig was om de tekst te lezen. Zeer teleurgesteld. Zeker, omdat het een fiks bedrag was.
Een klachtformulier ingediend. 'Binnen 10 dagen ontvangt u een reactie'. We zijn nu 12 dagen verder en ik heb er niks meer van gehoord.
Mijn advies: koop een bosje bij de supermarkt. Die zien er niet alleen goedkoop uit, maar zijn het ook. Of zoek een mooi boeket uit bij een bloemenwinkel in je buurt. Maar bestel ze niet via 123bloemenbestellen.nl of deRouwbloemenspecialist.nl.

C. Heijmans

Ik heb twee rouwboeketten besteld bij bloemenbestellen.nl. Op het rouwlint moest een quote met aanhalingstekens komen, maar in plaats daarvan stond er een vraagteken aan het begin en een aan het... Ik heb twee rouwboeketten besteld bij bloemenbestellen.nl. Op het rouwlint moest een quote met aanhalingstekens komen, maar in plaats daarvan stond er een vraagteken aan het begin en een aan het eind. Daarbij kwam dat ik tweemaal extra betaald heb voor bezorging vóór 13.00 uur. De bloemen werden pas om 15.00 uur bezorgd. Ik heb hierover gebeld en en verschillende mails gestuurd. Echter totaal geen reactie!
Ik vind dit stijlloos en totaal geen respect voor je klanten.

G. Tesileanu

Ik heb het rouwstuk makkelijk kunnen bestellen. Het zag er mooi uit, helaas weinig bolletjes of vaste plantjes te bespeuren en een fout in de lintbedrukking.

Huib de Vries

Ja zeker.