Arthur Kristel

Snel geleverd

Groter assortiment?

Jeffrey

Allemaal soepel verlopen!

Na een item in 2021 te preorderen. Alles in 2024 netjes geleverd.

Erwin D.

Ik heb via The Movie Store de afgelopen 2 jaar 4 Hot Toys producten gekocht en ik heb daarnaast nog eentje in pre-order staan. Iedere keer zijn de producten supernetjes geleverd, zonder... Ik heb via The Movie Store de afgelopen 2 jaar 4 Hot Toys producten gekocht en ik heb daarnaast nog eentje in pre-order staan. Iedere keer zijn de producten supernetjes geleverd, zonder beschadigingen aan de verpakkingen, en superleuk dat het in luxe cadeaupapier is ingepakt. (Dat laatste zal ook wel helpen in hoe de bezorgers ermee omgaan.)

Het ging in 3 gevallen om pre-orders waarbij ik even flink wat geduld moest hebben met de levertijd van de fabrikant / leverancier, maar ik werd altijd keurig op de hoogte gehouden van de verwachte levertijden en wanneer de pakketten daadwerkelijk onderweg waren. De website is erg duidelijk en, voor zover ik weet, altijd goed up-to-date. Indien je vragen hebt kun je altijd terecht bij Klaus, de eigenaar, via mail of de website. Die reageert snel en heeft mij altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Vanwege deze uitstekende ervaringen en het loyalty puntensysteem zal ik niet snel elders bestellen. Topbedrijf!

Duidelijke website, vriendelijke en behulpzame klantenservice, nette levering.

Momenteel niet

A.Smith

Klasse!

Goed overzicht van product specificaties en uitstekend verpakt/verzonden.

Soms verwarrend of iets in backorder of pre order is zoals nu aangegeven op de site. Optie tot maandelijkse e-mail update van preorder levertijd zou fijn zijn. (kan het op de site ook vinden maar... Soms verwarrend of iets in backorder of pre order is zoals nu aangegeven op de site. Optie tot maandelijkse e-mail update van preorder levertijd zou fijn zijn. (kan het op de site ook vinden maar gewoon voor het gemak.)

H. Markowicz

Goede ervaring.snelle verzending en ontvangst.

goede snelle verwerking en levering van het bestelde artikel

meer artikelen leverbaar uit voorraad

R van Hintum

Geweldig product voor een goede prijs! Ik was ook aangenaam verrast dat het super leuk was ingepakt! Was zo blij als een kind toen ik het pakket in ontvangst nam! Zou zo weer bij de Moviestore... Geweldig product voor een goede prijs! Ik was ook aangenaam verrast dat het super leuk was ingepakt! Was zo blij als een kind toen ik het pakket in ontvangst nam! Zou zo weer bij de Moviestore bestellen!

Snelle service, goede prijs, geweldige service

Vincent

Makkelijk en snel persoonlijk contact en snelle verzending. Een kadootje om uit te pakken!

persoonlijk contact

nvt

Lorenzo Ferrari

Het is de eerste keer dat ik iets in de winkel koop
maar van wat ik heb gezien zijn het serieuze en betrouwbare mensen

precisie en duidelijkheid

Niets
perfect zo

Johan

Mooie site, snelle verzending

De bestelling was mooi verpakt

Geen verbeterpunten

Febrian Aris Rosadi

Thank you for the good price and service

Good price

Nice physical store