Klantenservice
Levertijd
Informatie op de site

C.M.ten Hoeven

Prima geholpen met mijn kapotte duiklamp.Na checken van het euvel, werd mij een nieuwe lamp aangeboden omdat de ingeleverde lamp werd op gestuurd naar de fabrikant.Prima service !

Vriendelijk en kundig personeel.

Geen.

Eduard

Prima, altijd vriendelijk geholpen

Aandacht, meedenkend

Koffie... nee, geen.

Aukje

Snelle feedback op vragen + artikel te volgen via track&trace

Evt duidelijker info over levertijd

Thierry Coljee

Iets spoedigere reactie op klantenservice email was fijn geweest maar uiteindelijk vriendelijke reactie ontvangen.

Uitstekende communicatie en erg efficiënte afhandeling.

Zeer behulpzaam personeel

Aria Wuijster

Geweldige ervaring met Moby Dick. Ik bestelde o.a. Een duikmasker + daarbij nog een accessoire , ik was blij verrast toen ik telefonisch door Medewerker van Moby Dick werd benaderd, dat ik de... Geweldige ervaring met Moby Dick. Ik bestelde o.a. Een duikmasker + daarbij nog een accessoire , ik was blij verrast toen ik telefonisch door Medewerker van Moby Dick werd benaderd, dat ik de accessoire niet nodig had, omdat deze reeds bij het duikmasker zat. Het daardoor teveel betaalde bedrag werd direct gecrediteerd. Kijk, dat noem ik nou een geweldige service. Gewoon iemand die meedenkt en actie onderneemt. Echt top!!

De extra service zoals omschreven

rob van egmond

Had een nieuwe duikbril gekocht bij moby dick
Helaas sloot die niet goed af met duiken , terwijl die in de winkel dat wel deed.
Probleem voor gelegd aan tony ,die zonder probleem een...
Had een nieuwe duikbril gekocht bij moby dick
Probleem voor gelegd aan tony ,die zonder probleem een oplossing had.
In de winkel werden mijn optische glazen omgezet in de nieuwe bril en mocht deze zonder kosten meenemen
Na een duik gemaakt te hebben bleek deze wel goed te zitten.
TOP zaak
Bedankt voor de goede /snelle service tony

goede service
klantvriendelijk

Goede service en snelle levering.

er was iets mis met mijn product, ik kreeg direct een nieuw product toe gestuurd. super vriendelijk en snelle levering

Goed, pakket was precies op tijd verstuurd en geleverd (in goede staat).

Medewerker belde na om door te geven dat het pakket via DHL later bezorgd zou worden dan met PostNL, of ik dan liever een PostNL punt wilde kiezen.