Tim

Mattenset voor een hyundai i20, mooie set. In eerste instantie de verkeerde set besteld ondanks het invullen van het kenteken. Het bouwjaar was precies een overgang jaar, na mailcontact met de... Mattenset voor een hyundai i20, mooie set. In eerste instantie de verkeerde set besteld ondanks het invullen van het kenteken. Het bouwjaar was precies een overgang jaar, na mailcontact met de klantenservice is kosteloos een passende mattenset opgestuurd. Top service!

Adjai

Matten zijn conform wat er op site staat aangegeven. Matten zijn mooi afgewerkt en van goede kwaliteit.

Harry

Beter kon niet prima matten goede kleur heel blij mee.

MARC

Ik bestelde automatten voor mijn volkswagen en alles is heel vlot verlopen.

Tim

Nette kwaliteit automatten ruim op tijd geleverd voor een uitstekende prijs.

Mike

De automatten die ik besteld had waren van topkwaliteit, er kwam zelfs een plug systeem bij om de matten vast te klikken.

Gewoonweg top.

Huib

Een antraciet kleurig set voor een oude Nissan Micra.

René

De matten zelf waren echt goed,kwaliteit is echt niks mis mee,alleen ik had een andere kleur bies erom gedaan ipv zwart,maar de kleur van de site en de daadwerkelijke kleur die ik thuis kreeg was... De matten zelf waren echt goed,kwaliteit is echt niks mis mee,alleen ik had een andere kleur bies erom gedaan ipv zwart,maar de kleur van de site en de daadwerkelijke kleur die ik thuis kreeg was echt compleet anders, vond ik echt jammer,pas daarmee op. Hou het bij zwart