Sanne de Vries

Wat een slechte service. In december een badkamer en wc inclusief dure kranen bij de megadump in dalen gekocht. Hier ontbrak bij de wand kraan echter een onderdeel en bij het badkraan was de... Wat een slechte service. In december een badkamer en wc inclusief dure kranen bij de megadump in dalen gekocht. Hier ontbrak bij de wand kraan echter een onderdeel en bij het badkraan was de verkeerde kleur slang geleverd. Ben nu als begin december bezig om door voor elkaar te krijgen maar wordt steeds afgewimpeld dat het niet leverbaar is en ze hopen dat het nu eind april geleverd wordt. Deze mail echter al 3x gehad dat het verschoven is. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Sta steeds meer dan een kwartier in de wacht en krijg vervolgens nog geen gehoor. Het lijkt wel als de omzet binnen is (de grote levering) ze aan service om het netjes af te handelen als er dingen ontbreken of verkeerd zijn geen waarde hechten. Vervolgens zit ik 4 maanden na de order nog steeds zonder een complete badkamer. Absoluut daarom geen aanrader.

Willy Hadders

Sorry, maar wij hebben nog niets ontvangen en kunnen het daarom nog niet beoordelen.

particulier

Bestelde een douchekraan op donderdagavond, maar had maandags nog niets ontvangen. Na telefonisch contact werd de order alsnog uitgevoerd, maar het blijft voor mij onduidelijk hoe het nu eigenlijk... Bestelde een douchekraan op donderdagavond, maar had maandags nog niets ontvangen. Na telefonisch contact werd de order alsnog uitgevoerd, maar het blijft voor mij onduidelijk hoe het nu eigenlijk zat. Bij navraag kon hier ook niet direct antwoord op gegeven worden en later die dag kreeg ik een mail dat de order uitgevoerd zou worden. Dinsdags is die inderdaad met Post.nl bezorgd. Maar wat nu als ik niet gebeld had? Overigens werd ik keurig te woord gestaan en eerdere ervaringen met Megadump waren ook altijd positief.

Jacqueline zwakenberg

Qua levering zijn ze super snel. En telefonisch contact met de klantenservice is ook klantvriendelijk.
Echter kreeg ik zonder overleg een andere (goedkopere) designradiator geleverd met de verkeerde aansluiting waardoor ik zelf naar dalen moest rijden om de goede op te halen omdat ik hem anders niet voor zaterdag zou hebben. Helaas heb ik nog geen reactie gehad op mijn mail hierover. Hopelijk komt dat snel.
Verder kwalitatief goede producten voor een zeer aantrekkelijke prijs.

peter stenders

Makkelijke site. Goede prijzen. Ruime keus.

J Smit

Viel tegen. Levertijd veel langer dan verwacht, ik heb een dag voor niks thuis gezeten, voor de levering die dinsdag zou komen. Halverwege de middag contact opgenomen. Levering bleek pas vrijdag... Viel tegen. Levertijd veel langer dan verwacht, ik heb een dag voor niks thuis gezeten, voor de levering die dinsdag zou komen. Halverwege de middag contact opgenomen. Levering bleek pas vrijdag mogelijk. Voor niks dag vrij genomen en elder sneller besteld&geleverd. Ik wacht nog wel op de retour van mijn betaling

Pia Liklikwatil

Snel, praktisch en enthousiast

NN

Prima! Goede service en vlotte levering

Hartman

Uitmuntend

Jaarsma

Prima, was een kleine hobbel in de weg en die hebben wij samen genomen en opgelost.