Particulier

Er moet nog iets nageleverd worden.

A. A.

Over het product ben ik zeer ontevreden (Badzitje Allibert).
Over het product ben ik zeer ontevreden (Badzitje Allibert).
Het bleek een zelfbouwpakket, waarvan de schroeven heel moeilijk in te draaien zijn. Tevens zijn de dragers niet goed horizontaal te krijgen. Ik had graag het product vooraf in de winkel in Wormer bekeken en zou het dan wrs. niet hebben gekozen, hoewel het design best goed is.

Freek

Artikel moet nog steeds binnenkomen

Anoep

Goed en snelle leverin

Wit

Nog geen ervaring spullen moeten nog geleverd worden

Jan Groen

"Geweldig dienst"...een Toppy!
Hartelijk bedank..!! Voor de products.

Eddy Wicherts

Makkelijk te bestellen. Aangezien het geleverde kapot hoop ik op snelle nalevering

Sven

We bestelden tegellijm en betaalden dezelfde dag nog via overschrijving. Na een week nog geen reactie. Vervolgens hebben we via e-mail gevraagd wat er met de bestelling aan de hand was en ons werd... We bestelden tegellijm en betaalden dezelfde dag nog via overschrijving. Na een week nog geen reactie. Vervolgens hebben we via e-mail gevraagd wat er met de bestelling aan de hand was en ons werd verteld dat ze de betaling hadden gecontroleerd en gezien. Er kwam een ​​e-mail binnen dat de bestelling spoedig verzonden zal worden. Een week later vroegen we opnieuw wanneer de bestelling zou worden verzonden. Er is ons verteld dat ze werken met verzamelbestellingen en ons niet kunnen vertellen wanneer ze worden verzonden.

Zeer slechte service voor de klanten als je het altijd moet vragen en er uiteindelijk achter komt dat het eeuwen kan duren voordat de bestelling wordt verzonden.

Brom

Netjes afgehandeld, mijn bestelling geannuleerd en na enkele dagen mijn geld terug ontvangen