B. tijsterman

On line besteld, alle Bestelde materialen de volgende dag al in huis.
Wij werden goed op de hoogte gehouden over de leveringstijd.
Dus top.

Wertenbroek

Goed en snelle levering

J.zuidema-oelen

Zeer goed

Fred Couwenberg

Mooie kwaliteit voor een schappelijke prijs. Zeer snelle levering.

Corine Hof

Top, ik vond het super dat ik gebeld werd een dag voor levering dat de spiegel morgen gebracht zou worden. Het was een hele enthousiaste en vrolijke man die belde, dat heb ik nog nooit meegemaakt en... Top, ik vond het super dat ik gebeld werd een dag voor levering dat de spiegel morgen gebracht zou worden. Het was een hele enthousiaste en vrolijke man die belde, dat heb ik nog nooit meegemaakt en vond het erg prettig.

Arjan Van Oosten

Ben zeer tevreden.
Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Richard

Zeer slecht. Ik zou hier nooit meer kopen. Na montage van een badmeubel bleek er water in te blijven staan. (Commentaar van Megadump was: dat kan gebeuren....) Ook lopen de laden erg slecht. Na een... Zeer slecht. Ik zou hier nooit meer kopen. Na montage van een badmeubel bleek er water in te blijven staan. (Commentaar van Megadump was: dat kan gebeuren....) Ook lopen de laden erg slecht. Na een klacht wilde ze wel een nieuw meubel sturen maar niet de kosten betalen voor de extra montagekosten die ik nu heb. Ik heb een klacht doorgegeven bij het webshop Keurmerk waar ze bij aangesloten zijn. Webshop keurmerk heeft Megadump nu geroyeerd. (staat overigens nog wel op de website). Ze mogen het merk niet meer dragen begreep ik van Keurmerk Webshop. Nu ben ik genoodzaakt naar de geschillencommissie te gaan. Wat ik ook ga doen. Megadump heeft niets meer laten horen. Koop hier alsjeblieft niet. Je krijgt er spijt van.