2083 beoordelingen

2083 Reviews

Wendy

Ik heb een goede ervaring met deze site. Levering tijd klopt, de jurken die ze tonen op de site zien er in het echt ook zoo uit, zowel kwaliteit als model. Wij zijn heel blij met de aankoop van een... Ik heb een goede ervaring met deze site. Levering tijd klopt, de jurken die ze tonen op de site zien er in het echt ook zoo uit, zowel kwaliteit als model. Wij zijn heel blij met de aankoop van een prachtig kleedje.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, correcte levertijd.

Miep

Communie jurk perfect op maat en heel mooi gemaakt. Ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb. Wil t iedereen aanraden

Persoonlijke service heel fijn

Rachel

Heel klantvriendelijk. Ik had gebeld met mij mobiele nummer, er werd niet opgenomen omdat ze al gesloten waren. Maar ik kreeg niet lang erna een app met de vraag waar ze mij van dienst mee konden... Heel klantvriendelijk. Ik had gebeld met mij mobiele nummer, er werd niet opgenomen omdat ze al gesloten waren. Maar ik kreeg niet lang erna een app met de vraag waar ze mij van dienst mee konden zijn. Dat was echt top. Hoefde zo niet te wachten tot ze weer open waren de volgende dag en kon dus mijn artikel bestellen.

Heel klantvriendelijk en goede service.

Stephan

Verkeerde levering, ik kreeg 5 euro compensatie maar ik wil gewoon dat de juiste spullen geleverd worden. Het betrof een cadeau voor mijn dochter, levering juiste artikel lukt niet meer.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

U had een tanktop ontvangen ipv met mouw. Wij begrijpen dat dit heel vervelend was. U had de set de volgende dag nodig. Aangezien u met naam had besteld konden wij deze niet meer met mouw leveren.... U had een tanktop ontvangen ipv met mouw. Wij begrijpen dat dit heel vervelend was. U had de set de volgende dag nodig. Aangezien u met naam had besteld konden wij deze niet meer met mouw leveren. Wij hebben u daarom een voorstel gedaan voor een korting. Daarna hebben wij helemaal geen reactie van u mogen ontvangen. Erg jammer want we wilden t graag samen met u oplossen. mvg Meetje Pettiskirts

sandra paesschesoone

Hele goede service maandag besteld en dinsdag al in huis zeker een aanrader .
mvg

Wendy van eck

Voor mijn dochtertje haar verjaardag een super mooi eenhoorn setje met haar naam besteld. En ik moet zeggen ben er super blij mee. Het is van zeer mooie kwaliteit.

Zeer tevreden van onze aankoop. Snelle levering echt top

fotografie christa nerinckx

Altijd super service en fantastisch mooie kleedjes! altijd al heel erg tevreden geweest, ook van de snelle service!!

service en kwaliteit! ook zeer vriendelijk steeds

Shahira Pesulima

Tweemaal besteld en vrij snel achter elkaar.
Badpakje duurde langer dan beloofd maar kreeg een nette excuus mail. Mooie kwaliteit.
Het pakje dat ik heb besteld was binnen een werkdag...
Tweemaal besteld en vrij snel achter elkaar.
Het pakje dat ik heb besteld was binnen een werkdag binnen. Ook prachtige kwaliteit en fijn dat het hangertje mee werd gezonden! Super blij mee!!!!!

Uniek, zie de (bad)kleding nergens anders

Super goede Service en Kwaliteit!!