2083 beoordelingen

2083 Reviews

Ria

Goeie ervaring heel tevreden met de service

Groot assortiment, prijs/kwaliteit is uitstekend en snelle levering!

Producten zijn goed verpakt en zien er echt heel mooi uit

Kelly De Jong

Super goede serves!

Direct hulp

Snel bezorgd en prima kwaliteit van de spullen

Snelle reactie gehad en product omschrijving klopte helemaal. Mooie set

Goede contact

mieka de kesel

Ik had voor mijn dochter van 7 maand een 6-9 maand jurkje gekocht, maar dit was te groot. En het haarbandje dat erbij was was kapot langst de ene kant.Ik heb dit gemeld en heb dan het kleedje na 2... Ik had voor mijn dochter van 7 maand een 6-9 maand jurkje gekocht, maar dit was te groot. En het haarbandje dat erbij was was kapot langst de ene kant.Ik heb dit gemeld en heb dan het kleedje na 2 dagen al in een maat kleiner toegekregen.Ik ben direct geholpen en zeer vriendelijk.

de snelheid van het pakketje, ook als er een andere maat nodig is. + de vriendelijkheid! 10/10 en ook heeft mijn dochter nu een heel mooi kleedje voor op de trouw!

Diverse keren producten besteld en altijd naar tevredenheid.

Ze hebben aparte kleding die je niet bij de grote concerns ziet. Onderscheidende collectie!

Eerder ook bestellingen geplaats, ben er erg tevreden mee.

Dhl bezorger, laat zelfs de stops zien. Dat vond ik erg fijn

Gwen

Prima! Al meerdere aankopen gedaan en altijd mooie kwaliteit. Dochter is altijd superblij met haar feestjurken!

Communicatie; persoonlijk en correct. Ik werd bij de laatste bestelling via de mail op de hoogte gehouden van de bestelstatus en of het op tijd geleverd kon worden: erg fijn! (en op tijd binnen)

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering, jurkje zal der geweldig staan op de bruiloft!