2039 beoordelingen

2039 Reviews

Snelle reactie gehad en product omschrijving klopte helemaal. Mooie set

Goede contact

mieka de kesel

Ik had voor mijn dochter van 7 maand een 6-9 maand jurkje gekocht, maar dit was te groot. En het haarbandje dat erbij was was kapot langst de ene kant.Ik heb dit gemeld en heb dan het kleedje na 2...

de snelheid van het pakketje, ook als er een andere maat nodig is. + de vriendelijkheid! 10/10 en ook heeft mijn dochter nu een heel mooi kleedje voor op de trouw!

Diverse keren producten besteld en altijd naar tevredenheid.

Ze hebben aparte kleding die je niet bij de grote concerns ziet. Onderscheidende collectie!

Eerder ook bestellingen geplaats, ben er erg tevreden mee.

Dhl bezorger, laat zelfs de stops zien. Dat vond ik erg fijn

Gwen

Prima! Al meerdere aankopen gedaan en altijd mooie kwaliteit. Dochter is altijd superblij met haar feestjurken!

Communicatie; persoonlijk en correct. Ik werd bij de laatste bestelling via de mail op de hoogte gehouden van de bestelstatus en of het op tijd geleverd kon worden: erg fijn! (en op tijd binnen)

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering, jurkje zal der geweldig staan op de bruiloft!

Wendy

Ik heb een goede ervaring met deze site. Levering tijd klopt, de jurken die ze tonen op de site zien er in het echt ook zoo uit, zowel kwaliteit als model. Wij zijn heel blij met de aankoop van een...

Betrouwbaar, goede kwaliteit, correcte levertijd.

Miep

Communie jurk perfect op maat en heel mooi gemaakt. Ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb. Wil t iedereen aanraden

Persoonlijke service heel fijn

Rachel

Heel klantvriendelijk. Ik had gebeld met mij mobiele nummer, er werd niet opgenomen omdat ze al gesloten waren. Maar ik kreeg niet lang erna een app met de vraag waar ze mij van dienst mee konden...

Heel klantvriendelijk en goede service.

Stephan

Verkeerde levering, ik kreeg 5 euro compensatie maar ik wil gewoon dat de juiste spullen geleverd worden. Het betrof een cadeau voor mijn dochter, levering juiste artikel lukt niet meer.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

U had een tanktop ontvangen ipv met mouw. Wij begrijpen dat dit heel vervelend was.
U had de set de volgende dag nodig. Aangezien u met naam had besteld konden wij deze niet meer met mouw leveren. Wij hebben u daarom een voorstel gedaan voor een korting. Daarna hebben wij helemaal geen reactie van u mogen ontvangen. Erg jammer want we wilden t graag samen met u oplossen. mvg Meetje Pettiskirts