Prijs

Erna Vermeulen/ Erna's Beauty

Fijn bedrijf om mee samen te werken, komen afspraken na, leveren perfect werk.

Zijn snel met oplossingen leveren, doen wat ze beloven.

van Erkel Presentatie & Communicatie

Goed bereikbaar
goede feedback

Linda Guichelaar

We zijn niet goed voorgelicht waardoor we niet de juiste platen geleverd kregen. Na 1,5 week wachten en vele telefoontjes later alsnog de platen gekregen die we graag wilden hebben. De dinerbon die... We zijn niet goed voorgelicht waardoor we niet de juiste platen geleverd kregen. Na 1,5 week wachten en vele telefoontjes later alsnog de platen gekregen die we graag wilden hebben. De dinerbon die maandelijks te winnen valt zal veel goed maken ;-)

Levering was gratis

Solidiam

Sinds 2011 onze leverancier voor systeemwanden en -plafonds. De jarenlange relatie getuigd al van een uitstekende kwaliteit die wij verwachten voor onze projecten. Een bekwaam team, waar ieder zijn... Sinds 2011 onze leverancier voor systeemwanden en -plafonds. De jarenlange relatie getuigd al van een uitstekende kwaliteit die wij verwachten voor onze projecten. Een bekwaam team, waar ieder zijn eigen specialiteiten heeft en op deze wijze ons van de gewenste service voorziet.

- Service gericht;
- Kwaliteitsproducten;
- Flexibele denkwijze;
- Nette prijzen.

MoBo Service

Zeer goed geholpen

Prijs product verhouding is goed

Paul Bos

Fijne ervaring & goed geholpen door een medewerker.

Snel geleverd

Niels Burger/ Sentho bv

Echt een fijn bedrijf om mee samen te werken, al meerdere projecten mee gedaan en hoop dat er nog vele mogen volgen

Snelheid van offreren

Deskundig Scheiden

Fantastische onderneming! Zeer snelle plaatsing door ervaren en vriendelijke medewerkers. Dit bedrijf is uitermate servicegericht ingesteld! Men is zeer deskundig en weet waar het over praat. De... Fantastische onderneming! Zeer snelle plaatsing door ervaren en vriendelijke medewerkers. Dit bedrijf is uitermate servicegericht ingesteld! Men is zeer deskundig en weet waar het over praat. De prijs-kwaliteit verhouding is PERFECT in balans.

Fantastische onderneming! Zeer snelle plaatsing door ervaren en vriendelijke medewerkers. Dit bedrijf is uitermate servicegericht ingesteld! Weet waar het over praat en de prijs-kwaliteit verhouding... Fantastische onderneming! Zeer snelle plaatsing door ervaren en vriendelijke medewerkers. Dit bedrijf is uitermate servicegericht ingesteld! Weet waar het over praat en de prijs-kwaliteit verhouding is PERFECT in balans.

WJ Brauns

Professionals voor ieder project

Reactiesnelheid, oplossingsgericht en deskundigheid

Peter Jan - OpEinstein.nl

Gisteren gebeld en vandaag stond de eigenaar voor de deur om de boel in te meten. Geweldig!

Persoonlijk, advies en snelheid.