Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Eline

Fijne, mooie designs die je gemakkelijk zelf kan bewerken

Jessy

Super leuk, snel en gemakkelijk!

Je hebt super veel keuze en krijgt ook nog eens veel informatie. Made for Moments maakt het heel gemakkelijk om iets moois te bestellen voor een bijzonder moment.

Jean Paul

Alles is zeer goed verlopen , super bedankt

Anouk

Heel fijn, goed bereikbaar, blij met het resultaat

Goed bereikbaar, mooie site, veel opties, meedenkend

Renate

Wij hebben onze trouwkaarten hier zelf ontworpen en besteld. Ze waren heel snel bij ons en de kwaliteit was goed. We bestelden een proefdruk en kregen netjes staaltjes van alle kleuren en materialen.

Snel en gebruiksvriendelijk

Sandra

Goede kwaliteit en snel geleverd

Glenn

Mooie kaartjes!

Goede kwaliteit

Ariënne

We hebben een prachtige kaart kunnen maken en zijn daar erg blij mee. De proefdruk werd heel smaakvol bezorgd met verschillende soorten papier en enveloppen erbij, erg netjes!

Presentatie

Theo

Goed, maar toch op het eind een domper

Makkeijke gebruikersinterface om de kaart in te ontwerpen. Wel lastig dat de bibliotheken per kaart verschillend zijn. Liever 1 bibliotheek met alle icoontjes om in te zoeken.

Reactie Made for Moments:

Beste Theo,
Beste Theo,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Helaas kan ik geen communicatie of terugkoppeling vinden omtrent jouw aandachtspunt. Weet dat wij openstaan voor feedback en graag meedenken als iets niet naar wens is verlopen.
Sofieke
Made for Moments