Jamie

Wij zijn erg tevreden over onze geboortekaartjes!

Alles leek mogelijk en er werd direct met me meegekeken hoe we het konden maken zoals ik wou.

Een kortingsactie of korting bij hoeveelheid afname of zo zou leuk zijn geweest.

Reactie Made for Moments:

Beste Jamie,
Bedankt voor je 10/10 score! Daar worden we heel blij van :-) Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de geboortekaartjes en onze service hieromheen.
Ik lees ook je...
Beste Jamie,
Ik lees ook je verbeterpunt betreft korting bij een grotere afname. Die hebben we én daar heb jij ook van geprofiteerd ;-) We werken namelijk met een staffelkorting: hoe meer kaartjes je besteld, hoe lager de stukprijs van het kaartje. Alle info hierover kun je teruglezen op onze site: https://madeformoments.nl/prijzen
Groet, Birre | Made for Moments

D

Heel mooi

Iris

Zeer behulpzaam, betrouwbaar, snelle reactie

Prachtige exclusieve kaartjes, goede service

Geen idee

Rafaella

Super goede services en mooi geleverde kwaliteit

Goede service
Mooie kwaliteit

Loes

Snelle levering en alles klopte. Wel wat prijzig.

Snelheid en kwaliteit

Betere correctiemogelijkheden bij zelf maken van een kaart

Reactie Made for Moments:

Beste Loes,
Beste Loes,
Bedankt voor je review. We hebben naar aanleiding van je feedback over het bewerken van de kaart nog even contact gehad. Weet dat we je altijd kunnen helpen bij het aanpassen van een ontwerp als iets niet lukt. Daar zijn we voor!
Groet, Claudia | Made for Moments

Charlotte

Mooie kaarten, snelle levering en goede service!

Mooie kaarten en klantvriendelijk

Niet voldoende enveloppen geleverd in eerste instantie. Was na een mail wel snel opgelost!

Didem Timel

Top

Snelle levering, duidelijke website, veel voorbeelden en opties ,

de lay-out bekijken in de kaart voor eventueel ongeziene fouten. Proefdruk goedkoper maken.

Jenna

Super!

Het was makkelijk om een ontwerp te bewerken. Ook was de levering heel snel, we hebben super veel complimenten ontvangen over onze save the date kaartjes.

Zorgen dat het ook makkelijk word om op een mobiele telefoon kaartjes te ontwerpen

Lisa

Heel fijn om met deze mensen zaken te doen, goede kwaliteit, goede service en snelle bezorging!

Goede service en kwaliteit. Klant staat echt voorop!

Nvt

Agnes

Really happy!

They make it easy to chose whit all the examples that they’ve send to you.

None