Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Ilse hermans

Super!

Originele kaartjes en veel mogelijkheden qua ontwerp

Nvt

Martine Sikkema

Wij hebben onze geboortekaartjes besteld bij Lovz.nl. Het is niet alleen een mooi kaartje geworden, ze hebben ook ruime keuzemogelijkheden en naast onze bestelling ontvingen wij van Lovz.nl ook een...

Wij ontvingen een kaartje ter felicitatie van het team van Lovz.nl voor de geboorte van onze zoon.

Emilie

We hebben eerst een proefafdruk besteld van onze trouwkaart. Bij ontvangst van de proefdruk zat naast de proefdruk plus envelop nog een setje met kleuren van alle andere enveloppen en de...

Irene Las

Prima bedrijf!

We hadden een aantal vragen m.b.t. het aanpassen van een kaartje. De gevraagde aanpassingen waren allemaal geen probleem en de reactiesnelheid was super snel!
Erg fijn dat jullie in het account zelf het kaartje aan kunnen passen!

Tonnie Matla

netjes verpakt, goed aangekomen

nee geen verbeterpunten

Bobby

Goed, niks op aan te merken.

Snelle levering. Leuke kaarten, veel mogelijkheden waar je inspiratie op kan doen.

nvt

Caroline Verhoeven

Prima ervaring met Lovz.nl, altijd de bestellingen heel vlug in huis gekregen.

Ik vond het in het begin heel lastig om de opgeslagen kaartjes en de bewerkte kaartjes terug te vinden. Ik moest eerst dat echt uitzoeken hoe het u precies in elkaar stak. Het menu zou dus misschien nog iets duidelijker kunnen.

Diana

Snelle service, goede kwaliteit.

Mooi product, goede printkwaliteit. Ruime keuze in ontwerp van de kaarten, veel opties, diversiteit papiersoort en kleuren envelop. Gebruiksvriendelijk programma, gratis proefdruk. Service komt overeen met wat er op de website wordt beloofd. Attent dat je na afloop ook nog een persoonlijke felicitatie (kaart) opgestuurd krijgt namens het team.

De kaarten waren prachtig en van goede kwaliteit, maar de vouwrand week net iets af, waardoor de kaart niet precies op elkaar kwam, maar net een randje tekort kwam.

Melissa Hesselink

Prima communicatie, meedenkend personeel... fijne site.... goed bereikbaar eigenlijk alleen maar positief.

Lolita Freire Gomez

Gebruiksvriendelijke website
En zeer klantvriendelijk en attent naar ons als klant geweest

Het feit dat wij van lovz een kaarte hebben ontvangen met een persoonlijke handgeschreven boodschap vonden wij erg attent, we zijn heel tevreden over de levering en mooi kwaliteit van de kaarten

N.v.t