Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Stegen

Snelle levering. Goede kwaliteit drukwerk en dat voor een leuk prijsje!

Je kunt makkelijk zelf je eigen kaarten ontwikkelen. Makkelijk in gebruik. Super service! We kregen een paar weken na het ontvangen van onze trouwkaarten een persoonlijk kaartje van het Lovz team om ons te feliciteren met ons aankomend huwelijk. Top!!

Van Haren

Goede ervaring...we hadden kleine en grote kaarten besteld met een lavendel kleur envelop
Maar bij de kleine was de kleur heel anders. Dat was jammer

Als een goede kleur envelop niet voorradig is liever ff een telefoontje want dan kist men misschien iets anders

Danielle Graat

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en het meedenken. Ik had een fout gemaakt in mijn ontwerp die ik zelf over het hoofd had gezien. Nadat ik de bestelling geplaatst nam een medewerker...

G

Snelle en nette afhandeling van de geboortekaartjes! Er werd een foutje gemaakt met de kleur enveloppen, maar in overleg hebben ze dit snel opgelost. fijne service!

Snelle afhandeling

Annemiek

Hele mooie geboortekaartjes, makkelijk zelf te ontwerpen op website en een persoonlijke en snelle service en communicatie!

Tool om kaart mee te ontwerpen is zeer gebruiksvriendelijk, veel mooie voorbeeldontwerpen beschikbaar in alle soorten/maten en prijsklassen

Geen, ga zo door:)!

Jamie Schmitt

Geboortekaartje gekocht op lovz

Breed assortiment, persoonlijk naar de klant toe (je bent geen nummertje), leuk om nog een felicitatiekaartje te ontvangen waarbij ook onze zoon werd gefeliciteerd met zijn zusje.

JMR

Mooie website en makkelijk om mee te werken.

Veel keuze mogelijkheden

Niet echt

Vroedvrouwenpraktijk Mammalia

Gemakkelijke website om kaartjes zelf te ontwerpen, wanneer iets niet in orde was werd dit dadelijk kostenloos in orde gemaakt!
Achteraf nog enveloppen bij besteld, deze waren binnen de 24u...

Snelle service indien je vragen hebt of een probleem.

SD

Goede service, snelle levering en een attente kaart nadien van het Lovz team.

Verschuren

Makkelijk te gebruiken website met veel keuze. Aan te passen naar je eigen smaak en snelle levering

bij de proefdruk, ook een setje met voorbeelden van papier. snel en adequaat geleverd