Andy

Onpersoonlijk en niet van deze tijd

Omar

In het begin twijfelde ik of ik de juiste keuze had gemaakt. Ik miste uitleg en een persoonlijk introductie gesprek.

Mijn gekochte huis uiteindelijk via een andere manier gevonden maar...

Mijn gekochte huis uiteindelijk via een andere manier gevonden maar alsnog Liberp ingeschakeld voor het hele proces. Daar ben ik wel tevreden over. Snel, duidelijk en heb nog geld bespaard met de tips van Denise, mijn aankoopmakelaar. Dank! Al met al zou ik jullie wel aanbevelen, tip aan nieuwe starters: zoek niet alleen via Libero maar overal en nergens. Uiteindelijk zal Libero wel goed van pas komen vanaf bod tot einde.

Hoi Omar,
Bedankt voor je leuke review. Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening :)

Linda

Goed, doortastend, kennis van zaken!

Rianne

Als prettig. En zeker in deze hectiek van een huize markt.

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Rianne, bedankt voor je leuke review!

Rianne

Makelaar-light

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Rianne, jammer dat onze dienst zo omschrijft.

Matthijs

Dankjewel Matthijs :)

Hans

Liberoaankoop heeft op een prettige, efficiënte en doelgerichte manier ons ondersteund bij de aankoop van ons nieuwe huis. Daarbij heeft Denise ons een aantal praktische zaken uit handen genomen,... Liberoaankoop heeft op een prettige, efficiënte en doelgerichte manier ons ondersteund bij de aankoop van ons nieuwe huis. Daarbij heeft Denise ons een aantal praktische zaken uit handen genomen, zaken die je als koper van een huis maar een paar keer in je leven tegenkomt.
Dat hebben wij als erg plezierig ervaren.

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Hans, bedankt voor je leuke review. Fijn dat je onze dienst zo ervaren hebt!

Abbink

Direct contact kunnen leggen en strategie kunnen bespreken. Het is als een sneltrein in deze markt maar Libero maakt het overzichtelijk. We hadden een paar hobbels (verkopers wilde veel eerder... Direct contact kunnen leggen en strategie kunnen bespreken. Het is als een sneltrein in deze markt maar Libero maakt het overzichtelijk. We hadden een paar hobbels (verkopers wilde veel eerder opleveren dan in het contract, samen opnieuw onderhandeld over de voorwaarden) daarmee heeft Libero zich bewezen want ze hadden ook kunnen zeggen onze taak zit erop. Ook viel de eerste taxatie gigiantisch tegen, huis werd veel lager getaxeerd wat betekende dat wij teveel eigen geld zouden moeten insteken. Libero regelde een second opinion en die was gelukkig zoals verwacht door alle partijen.
Hij heeft tevens het onderste uit de kan gehaald; ik was al tevreden met een bod van 335 maar hij gaf aan ruimte te zien voor 332.500 en dat lukte! Voor ons als starters toch weer winst.
Kortom zeker doen.

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Abbink, bedankt voor je leuke review. Fijn dat we je zo konden helpen! :)

Irma

Zorgvuldig, vriendelijk, geduldig en kennis van zaken

Lotte

Snel en vakkundig