BV Moelker

Handige en leuke manier om met kleine bedragen iets goed te doen in de wereld. Daarbij krijg je een leuk rendement op het geïnvesteerde geld. Win win!

Jan

UItstekend in goede informatie

J de Ruiter

Vanaf 2017 investeer ik in Lendahand. Het geeft mij persoonlijk een goed gevoel om op deze manier bij te dragen aan een betere toekomst van mensen in andere delen van onze mooie wereld. De website... Vanaf 2017 investeer ik in Lendahand. Het geeft mij persoonlijk een goed gevoel om op deze manier bij te dragen aan een betere toekomst van mensen in andere delen van onze mooie wereld. De website is overzichtelijk. De beschrijving van projecten uitgebreid en duidelijk. Ik hoop hier nog lang mee door te kunnen gaan.

Rutger

Prima, overzichtelijk.

Eline

Tot nu toe tevreden

Annemarie

Ik wordt elke keer zo blij als ik lees over de projecten, het enthousiasme zie van de mensen en ervaar hoe ik met relatief kleine bedragen een groot verschil kan maken.

Guusje

Positief, 1e investering zojuist gedaan

Hilde Veerman

Super fijn platform om op een gemakkelijke en betrouwbare manier te investeren in crowdfunding om met je geld een positieve impact te hebben op de wereld ver weg of dichtbij. Aan iedereen aan te... Super fijn platform om op een gemakkelijke en betrouwbare manier te investeren in crowdfunding om met je geld een positieve impact te hebben op de wereld ver weg of dichtbij. Aan iedereen aan te bevelen!

Mees

Ik heb Lendahand leren kennen via een podcast.