Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Annemarie

Een leuke manier om iets goeds te doen met spaargeld dat je nog een tijdje niet nodig hebt en anders op een bankrekening niets staat te doen met 0% rente. Mooi om te zien hoeveel mensen je hebt... Een leuke manier om iets goeds te doen met spaargeld dat je nog een tijdje niet nodig hebt en anders op een bankrekening niets staat te doen met 0% rente. Mooi om te zien hoeveel mensen je hebt bereikt of aan een baan geholpen en hoeveel ton CO2 je mede hebt gereduceerd.

Blijft uitdagend

Het was jammer, maar begrijpelijk, dat je niet meteen kunt investeren. Ik vond de enquête ook een nuttige interventie, omdat je dan extra bewust wordt gemaakt van je handelen. Over het algemeen... Het was jammer, maar begrijpelijk, dat je niet meteen kunt investeren. Ik vond de enquête ook een nuttige interventie, omdat je dan extra bewust wordt gemaakt van je handelen. Over het algemeen wijst het zichzelf. Eerlijk gezegd had ik wel wat meer projecten verwacht.

Egbert

Een investering van 6% in Kenia was weer te mooi om waar te zijn.
Koste mij wel 600€. toen de boel daar klapte.
Ik vond dat jullie daar erg makkelijk overeen stapten.
Blijf wel...
Een investering van 6% in Kenia was weer te mooi om waar te zijn.
Koste mij wel 600€. toen de boel daar klapte.
Ik vond dat jullie daar erg makkelijk overeen stapten.
Blijf wel bij de les lendahand . . . .!

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback. Wij hebben de zaak met SimGas zeer serieus genomen. Daarom hebben we gedurende 8 maanden elke maand een update gestuurd, hebben we ons selectieproces verder aangescherpt,... Dank voor uw feedback. Wij hebben de zaak met SimGas zeer serieus genomen. Daarom hebben we gedurende 8 maanden elke maand een update gestuurd, hebben we ons selectieproces verder aangescherpt, hebben we voor investeerders een webinar georganiseerd samen met SimGas om eea uit te leggen en hebben we een artikel gepubliceerd met lessons learned en verbeterpunten: https://www.lendahand.com/nl-NL/blog/639-update-simgas-kenya-ltd We hebben nu in totaal 2% moeten afschrijven op 60 miljoen euro en we doen er natuurlijk alles aan om te voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurt. Maar beleggen blijft een risico, dus in alle gevallen geldt: spreiding (ook over meerdere websites) is cruciaal. hgr Peter

Eerste keer en ben benieuwd naar de verdere afwikkeling.

Huub Schreurs

Prima initiatief en doelstelling.

Sandra

Ik word blij van Lendahand, als ik zie wat een impact we hier kunnen hebben met zn allen!

Ik doe graag mee met Lendahand. Het is zeer gebruiksvriendelijk. Je ziet zo tussendoor dat er gelden terug komen en dat geeft vertrouwen. Ze zijn eerlijk als het even niet lukt. Ze zorgen voor... Ik doe graag mee met Lendahand. Het is zeer gebruiksvriendelijk. Je ziet zo tussendoor dat er gelden terug komen en dat geeft vertrouwen. Ze zijn eerlijk als het even niet lukt. Ze zorgen voor steeds betere afdekking van het risico. Ze staan dicht bij de kleine investeerder. Ik vind het helemaal top dat ik voor 50 euro kan mee doen iedere keer anders zou dit voor mij niet mogelijk zijn. Bedankt jongens!!! Ga zo door!

De eerste keer inloggen ging vlotjes maar verder nog geen ervaring met de investeringen

Doe mee aan 6 projecten- openstaande wallet heel duidelijk