Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Heel kleinschalige investeringen in 3de wereld

Huub Keulen

Prima tot nog toe, mooie doelstellingen

Een sprankel hoop voor de toekomst

Irma

Ik heb als 3 jaar ervaring me Lendahand. Een TOP organisatie.Open, transparant en als je vraag hebt wordt hij supersnel beantwoord. Zelfs in het weekend.

Duidelijke info op site, genoeg nieuwe projecten, mooie verdeling van verschillende projecten, goede afhandeling van inversteringen. misschien betaling creditkaart wel met mee beveiliging opzetten.

Makkelijk te gebruiken en voelt goed om in die landen te investeren. Heb wel het gevoel dat er veel geld naar de Lendahand organisatie gaat en vraag me af of dat nodig is. Zou er niet een deel... Makkelijk te gebruiken en voelt goed om in die landen te investeren. Heb wel het gevoel dat er veel geld naar de Lendahand organisatie gaat en vraag me af of dat nodig is. Zou er niet een deel kunnen gaan naar een fonds om eventuele wanbetaling op te vangen. Dit gevoel houd mij ook tegen Lendahand te promoten bij anderen.

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback! Sinds de start in 2013 houdt Lendahand op elke euro die we van onze partners als rentevergoeding krijgen ongeveer 3 cent in. Daar moeten we alles van betalen. We zijn dan ook... Dank voor uw feedback! Sinds de start in 2013 houdt Lendahand op elke euro die we van onze partners als rentevergoeding krijgen ongeveer 3 cent in. Daar moeten we alles van betalen. We zijn dan ook nog niet winstgevend, maar hopen dat volgend jaar te worden. Voor de duidelijkheid: voor een investeerder is alles gratis bij Lendahand. Alles komt uit die 3% marge. hgr Peter