Dick van Diepen

Concreet, effectief en efficient

Beverly

First a investor in Babyloan, I now enjoy doing the same with lend a hand. I feel like there aren't many projects, but that's not important because that way they get completed quick and it is stil a... First a investor in Babyloan, I now enjoy doing the same with lend a hand. I feel like there aren't many projects, but that's not important because that way they get completed quick and it is stil a reasonable a reasonabe number of choices;
I am a bit afraid to invest too much money in th eprojects, as we are reminded it is not entierily safe to;
I am satisfied of the interset rates;
Keep up the good work!

Martijn

Prettig laagdrempelige manier om direct positief bij te dragen aan levens van mensen in ontwikkelingslanden. Lendahand komt daarbij betrokken én zakelijk op me over.

douwe

Goede analyse van bedrijven, grote spreiding wereldwijd en in type projecten: sociaal en duurzaam

S. Janzen

Van de vorige investering is zijn 2 van de 4 termijnen terug betaald, waarvan de laatste termijn 1 maand geleden. Daarom durf ik nu een 2e project bij dit bedrijf aan te gaan. Beide termijnen hadden... Van de vorige investering is zijn 2 van de 4 termijnen terug betaald, waarvan de laatste termijn 1 maand geleden. Daarom durf ik nu een 2e project bij dit bedrijf aan te gaan. Beide termijnen hadden wel een koersverlies, maar dat maakt niet dat ik dit bedrijf niet verder wil helpen.

Joas

Goed, Lendahand heeft mooie projecten met een duidelijk en maatschappelijk doel.
Enige dat jammer is dat ik een tijdje geleden vergeten ben om mijn promotiecode te verzilveren. Ik heb hier over gemaild maar nog geen concreet antwoord over gekregen

Anke van der Zee

Leuke projecten, kies altijd die projecten die mij het meest aanspreken.

N.C.B.

Het idee van op deze manier stimuleren van projecten van mensen in landen met weinig mogelijkheden spreekt me aan. Wel jammer dat het meteen bij mijn eerste investering (Tugende) al mis gaat met... Het idee van op deze manier stimuleren van projecten van mensen in landen met weinig mogelijkheden spreekt me aan. Wel jammer dat het meteen bij mijn eerste investering (Tugende) al mis gaat met terugbetalen, dus ik ben wel een beetje huiverig om grotere bedragen uit te lenen...

Remujn

Na aanmelden makkelijk, helder en overzichtelijk. Goed risicobeleid, maar ik vraag me wel af of de impact op het leven van kleine ondernemers niet te groot is als ze die hoge rentes niet kunnen... Na aanmelden makkelijk, helder en overzichtelijk. Goed risicobeleid, maar ik vraag me wel af of de impact op het leven van kleine ondernemers niet te groot is als ze die hoge rentes niet kunnen betalen. Heb schrijnende verhalen gezien... Een vrijwillige coulanceregeling (kwijtschelding) voor investeerders is wellicht een optie.