Sjors

Top! weinig woorden nodig.

Overzichtelijke website snelle levering.

Goedkopere ledstrips aanbieden. Wel met kwaliteit.

Peter Barends

Groot assortiment, deskundige achtergrond info en snelle levering. Bovendien erg voordelig.

Groot assortiment dus veel keus. Snelle levering en geen hoge verzendkosten.

Ik heb eenmalig een klein aantal RGB LEDs gekocht.

Makkelijke bestelling en snelle bezorging

Een officiële data-sheet van de LED zou erg fijn.

Klamo Kameroen

Ik ben heel tevreden me de geleverde producten netje snel geleverd en goed verpakt.

Goede snelle levering

Kan gewoon niet beter

Prima waterdichte leds en scherpe prijs

snelle levering en scherpe prijzen

Peter Gubbels

Zeer goede service!!

Service gericht, meedenkend!

Blijf zo doorgaan!

DenBouw

Product wat ik besteld heb is goed betaalbaar en van prima kwaliteit. Ik had het product na online te bestellen de andere dag in huis.

Vooral zo doorgaan

Goed contact met personeel

wil je informatie hebben staan voor je klaar. Kijken niet naar tijd.

Zou het niet weten

Sools Elektro

snelle levering

Rene C.

Een vraag gesteld over welke producten ik het beste kon aanschaffen / het beste passen bij mijn wenssen. Werd vlot teruggebeld en adviesgekregen. Ondanks dat het advies (achteraf) niet helemaal... Een vraag gesteld over welke producten ik het beste kon aanschaffen / het beste passen bij mijn wenssen. Werd vlot teruggebeld en adviesgekregen. Ondanks dat het advies (achteraf) niet helemaal klopte, kan ik niet anders concluderen dat men above and beyond hun best deden/ gedaan hebben om alles op tijd te leveren.

Een bedrijf dat echt 100% klantgericht denkt en werkt.! Super bedankt.!

Snel antwoord en indien er een 'probleem' is wordt er snel er goed gewerkt aan de oplossing.!

Reactie Leds-Buy.nl:

Wanneer een klantvraag niet correct wordt begrepen kan er een misverstand ontstaan. Maar wij laten onze klanten niet in de steek, snel en adequaat reageren én oplossen is op zo'n moment de enige... Wanneer een klantvraag niet correct wordt begrepen kan er een misverstand ontstaan. Maar wij laten onze klanten niet in de steek, snel en adequaat reageren én oplossen is op zo'n moment de enige juiste insteek! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!