Lupus Flex

Vreselijke service. 4x een bestelling geplaatst en 3x te laat geleverd, dus installatie moeten verplaatsen. Steeds een andere uitvlucht waarom levering te laat is.

Reactie Ledpaneelwinkel:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor uw vertraagde bestelling!
Mochten producten niet voorradig zijn worden klanten door onze
automatische berichten...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor uw vertraagde bestelling!
Mochten producten niet voorradig zijn worden klanten door onze
automatische berichten geïnformeerd.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Jan Zijdeveld

Op zich keurig geleverd, alleen jammer dat onze bestelling een backorder werd die niet zoals beloofd eind december kwam, maar pas half januari, ik moest zelf bellen in januari wanneer e.e.a.... Op zich keurig geleverd, alleen jammer dat onze bestelling een backorder werd die niet zoals beloofd eind december kwam, maar pas half januari, ik moest zelf bellen in januari wanneer e.e.a. geleverd werd, was beter geweest als ik eerder een mailyje had gehad met de mededeling dat eind december niet ging lukken, maar dat het medio januari werd.

Reactie Ledpaneelwinkel:

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Begrijpelijk, waarvoor onze excuses!
Wij geven ons best om het in toekomst aan te passen!

Winnie

Levert zoals beloofd, niets op aan te merken.

Ravi Venkatesh

Sehr gute Dienstleistungen, schnelle Lieferung

RORO1300

Duidelijke (technische) informatie op de site over Dubbele LED Spot voor 3-fase Rail Verlichting 4-aderig Dual Wit 2x20W Wit.
Goeie verpakking.
Heldere communicatie over verzending en...
Goeie verpakking.
Heldere communicatie over verzending en tracking.

Wéry

Beau, bon, pas cher, montage facile et service rapide.
Que vouloir de plus ?

advies en handelsbureau

Prima bedrijf en snelle levering mooie armaturen

Daniel

PS

Sehr guter Preis, schnelle Lieferung

Benjamin Smits

Slechts 1 bestelling geplaatst, dus niet echt representatief.
Producten waren van goede kwaliteit en zoals verwacht. Daar mankeert het zeker niet aan!
Neuzelpuntje: op de website staat...
Slechts 1 bestelling geplaatst, dus niet echt representatief.
Neuzelpuntje: op de website staat pontificaal dat als je vóór 23.59 besteld, het de volgende dag in huis was (mits op voorraad). De volgende dag bleek dat dat de bestelling niet verzonden was. Uiteindelijk kwam deze 2 dagen later alsnog aan (maandag besteld, donderdag binnen). Aangezien ik nog specifiek gecheckt had of alles op voorraad was door een mail te sturen (en bevestiging te krijgen), was dat even 'vervelend'. Bestellingen van andere webshops waren wel allemaal op tijd die week, dus het excuus 'de pakketdiensten hebben het druk' is geen excuus wat mij betreft. Niet zo'n probleem dat het langer duurt, maar zet dat dan ook op de website.